English

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

تکمیل شهرک نمایشگاهی اولویت نخست اقتصاد اصفهان باشد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ باید در اولویت نخست فعالیت‌های اقتصادی استان اصفهان قرار گیرد.

تکمیل شهرک نمایشگاهی اولویت نخست اقتصاد اصفهان باشد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حیدرعلی عابدی در بازدید از پروژه در حال ساخت نمایشگاه بزرگ اصفهان با اشاره به اینکه تکمیل شهرک نمایشگاهی اصفهان تاثیر بسیاری در رونق کسب و کارهای منطقه مرکزی کشور خواهد داشت، گفت: تکمیل پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ باید در اولویت نخست فعالیت‌های اقتصادی استان اصفهان قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ساخت نخستین شهرک نمایشگاهی کشور از جمله افتخارات بزرگ اصفهان به شمار می‌رود، افزود: توانمندی‌های اقتصادی و تسهیل‌گری در حوزه کسب و کارها از محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی به عرصه ظهور و بروز می‌رسد و بر این اساس باید تلاش ویژه‌ای برای تکمیل این پروژه ملی انجام پذیرد.

پروژه نمایشگاه اصفهان

عابدی با اشاره  به اینکه نمایندگان مردم در مجلس حمایت‌های لازم برای تکمیل این پروژه مهم را در دستور کار قرار خواهند داد، اظهار داشت: به همه مدیران استانی تاکید می‌کنم شرایط لازم برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از نخستین شهرک نمایشگاهی کشور را انجام دهند تا هر چه سریع‌تر شاهد رونق اقتصادی و تجاری استان اصفهان و منطقه مرکزی کشور باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه لازم است مدیران ارشد استانی از این پروژه در حال ساخت بازدید کنند و به بررسی چالش‌های مرتبط با آن بپردازند، تصریح کرد: دعوت از سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی برای تکمیل این طرح از ضروریات اجرای پروژه نمایشگاه بین‌المللی بزرگ اصفهان به شمار می‌رود که خوشبختانه شرکت نمایشگاه‌ها گام‌های جدی و اساسی در این زمینه برداشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه