English

مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک سنندج خبر داد:

اعزام ۳۵۲ دانش آموز سنندجی به مناطق عملیاتی غرب کشور

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج گفت: ۳۵۲ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع تحصیلی متوسطه ناحیه یک سنندج به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

اعزام 352 دانش آموز سنندجی به مناطق عملیاتی غرب کشور

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان سید فواد حسینی، از اعزام 352 دانش آموز دختر و پسر سنندجی به مناطق عملیاتی غرب  کشور خبر داد.

وی در آیین بدرقه این دانش‌آموزان که در سالن اجتماعات کانون امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس و آشنا کردن نسل دانش‌آموز، نوجوان و جوان با حماسه‌آفرینی ایثارگری شهدا و جانبازان و بصیرت‌افزایی موجب بیمه شدن جامعه اسلامی از گزند دشمنان نظام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج افزود: برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای این دوره از اعزام‌ها در بازدید از یادمان‌های جبهه‌های مریوان و بانه تدارک دیده شده تا دانش‌آموزان از این یادمان‌ها بازدید کنند زیرا رسالت بزرگ امروز ما بحث انتقال تجارب هشت سال دفاع مقدس به نسل امروز است.

فواد حسینی گفت: این اردو در قالب اعزام دانش‌آموزان دختر و پسر در قالب هفت کاروان صورت می‌گیرد که دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی شهرستان بانه و دانش‌آموزان پسر به مناطق مریوان اعزام می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی