English

استاندار فارس در دیدار خانواده سه شهید و چهار جانباز دفاع مقدس:

خانواده معظم شهداء بهترین الگوی جامعه هستند/ زبانم در مقابل ایثارگری و عظمت خانواده های شهداء قاصر است

استاندار فارس در دیدار خانواده سه شهید و چهار جانباز دفاع مقدس:خانواده معظم شهداء نماد صلابت، استواری و مقاومت هستند و باید از آنان به عنوان بهترین الگوی جامعه یاد کرد.

خانواده معظم شهداء بهترین الگوی جامعه هستند/ زبانم در مقابل ایثارگری و عظمت خانواده های شهداء قاصر است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار امروز در دیدار با خانواده "شهیدان زمانی" که سه شهید و چهار جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، گفت: خانواده معظم شهداء نماد صلابت، استواری و مقاومت هستند و باید از آنان به عنوان بهترین الگوی جامعه یاد کرد.

وی افزود: زبانم در مقابل ایثارگری و عظمت خانواده های شهدا قاصر است؛ خانواده "شهیدان زمانی"، مجسمه مقاومت و اسوه صبر و شکیبایی هستند که برای همه جامعه سرمشق و الگو محسوب میشوند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که پایداری انقلاب اسلامی به رغم فراز و نشیب های فراوان به برکت خون شهداء و پایداری خانواده های آنان بوده است، تصریح کرد: خانواده معزز "شهیدان زمانی" از جمله کسانی هستند که به رضایت خداوند راضی شده اند و با خدا معامله کرده اند.

تبادار خطاب به خانواده "شهیدان زمانی" بیان کرد: اراده و ایستادگی شما از قبل از انقلاب اسلامی و در دوران هشت سال دفاع مقدس تاکنون تغییری نکرده است و با همان اراده، باور و اعتقاد، مسیر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی را ادامه داده اید.

وی با تأکید بر این که خانوادههای شهداء مایه امیدواری مسئولان و پایداری آنان در خدمت به مردم و نظام اسلامی هستند، گفت: کسانی که دلداده نظام جمهوری اسلامی هستند و همه چیزشان را برای این نظام داده اند، امروز هم بی تکلف و بی توقع مطالب خود را مطرح می کنند.

استاندار فارس تصریح کرد: به عنوان خادم مردم استان فارس در مقابل عظمت خانواده "شهیدان زمانی" احساس کوچکی می کنم و افتخارم این است که توانستم در مقابل عظمت خانواده شهداء خاشع باشم.

نماینده عالی دولت در فارس خاطرنشان ساخت: یادمان باشد اگر مسئول هستیم و فرصت خدمت به مردم برای ما فراهم شده است، از برکت مجاهدت و عظمت شهداء و جانبازان بوده، هست و خواهد بود.

تبادار با تأکید بر اینکه کشور در شرایط فعلی نیاز فراوانی به ایثارگری ها دارد، افزود: کسانی هستند که تلاش می کنند زمینه ناامیدی را برای مردم و حتی مدیران فراهم کنند اما ما باید با توکل بر خدا و بهره گرفتن از خون شهداء و پایداری مادران شهید، امیدوارانه این مسیر را ادامه دهیم.

وی اظهار داشت: خانواده "شهیدان زمانی" از قبل از انقلاب اسلامی مثل پروانه دور شمع انقلاب چرخیده و سوخته اند و همچنان عاشقانه به دور این شمع می گردند تا نورانیت و روشنایی بیشتری را نصیب جامعه و انسانیت کنند.

نماینده عالی دولت در فارس تأکید کرد: به عنوان عضوی از نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمتگذار مردم شریف استان فارس، به وجود خانواده های عزیز شهداء با این شکیبایی و صبر، مباهات و افتخار می کنم.

وی در ادامه با تجلیل از مادر "شهیدان زمانی" از وی به عنوان اسوه و الگوی صبر، شکیبایی، تحمل و بردباری یاد کرد.

به گزارش موج؛ خانواده "شهیدان زمانی" نیز در این دیدار با اهدای لوح تقدیری از استاندار فارس در جهت خدمتگذاری به مردم و تلاش برای پاسداری از راه امام راحل و ترویج پیام شهداء تقدیر و تشکر کردند.

 در پایان این دیدار تبادار در دفتر یادبود این خانواده دل نوشته ای برای خانواده "شهیدان زمانی" که سه شهید و چهار جانباز دفاع مقدس، شهیدان محمدرضا، علیرضا و احمدرضا زمانی و جانبازان غلامرضا، عبدالرضا، محمودرضا و حمیدرضا زمانی را تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده اند، نوشت.

متن کامل این دل نوشته بدین شرح است:

"خدا را سپاس می دارم امروز مجالی فراهم شد به محضر مادر سه شهید خانواده زمانی برسم و به تمام معنی از کلام این شیر زن به عنوان اسوه و الگوی صبر، شکیبایی، تحمل و بردباری و نیز خانواده محترم که تک تک فرزندان هر کدام از یکدیگر مؤمنتر، معتقدتر و شجاعتر، به معنایی این خانواده را آکنده از رضا دیدم که سخت به خداوند و انقلاب و اسلام پایبند و جلوهای را در حد اعلاء از ایثار، رشادت و گذشت و شهامت را از فرزندان برومند این خانواده به عینه ملاحظه نمودم و سخت تحت تأثیر این فداکاریهای باعظمت قرار گرفتم و به این موضوع پی بردم اگر نظام جمهوری اسلامی تاکنون پایدار است، این سرمایهها باعث و بانی این پایداری است.

خداوند این مادر عزیز و فرزندان برومند ایشان را نگه دارد و شهیدان و نیز پدر محترم این خانواده را با اولیاء و شهدای کربلا محشور بگرداند."

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه