English

فروشندگان کالا‌های اساسی هر ماه موظف به اعلام موجودی انبار خود هستند

معاون نظارت و بازرسی سازمان، صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: فروشندگان کالا‌های اساسی باید فهرست کالا‌های انبار شده خود را هرماه به سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کنند در غیر این صورت مشمول مجازات احتکار کالا خواهند شد.

فروشندگان کالا‌های اساسی هر ماه موظف به اعلام موجودی انبار خود هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، معاون نظارت و بازرسی سازمان، صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در بازرسی مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی از این انبار‌ها گفت: دو انبار احتکار کالا‌های اساسی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بندرعباس کشف و پلمپ شد. کالا‌های اساسی احتکار شده، رب گوجه، خیارشور، حبوبات، سبزی‌های خشک شده و آهن آلات ساختمانی است.

عبدالرضا پیروی منش افزود: پرونده احتکارکنندگان تشکیل و برای اعلام حکم و مجازات به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی گفت: فروشندگان کالا‌های اساسی باید فهرست کالا‌های انبار شده خود را هرماه به سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کنند در غیر این صورت مشمول مجازات احتکار کالا خواهند شد.

محسن عباس زاده معاون اجرایی تعزیرات حکومتی بندرعباس در امور مشاغل نیز در بازرسی از کالا‌های احتکار شده و با تاکید بر جدیت برخورد با متخلفان گفت: احتکار کنندگان مشمول پرداخت جریمه ۷۰ درصدی ارزش کالا‌های احتکار شده و ملزم به فروش این کالا‌ها به مردم می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه