English

۱۰ درصد از محصول اراضی شالیزاری ماسال برداشت شده است

فرماندار ماسال با بیان اینکه برداشت برنج این شهرستان از 10 روز گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: تاکنون 10 درصد از محصول اراضی شالیزاری این شهرستان برداشت شده است.

10 درصد از محصول  اراضی شالیزاری ماسال برداشت شده است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد جواد عامر در بازدید از شالیزار های بخش شاندرمن با اشاره همه ی تلاش های صورت پذیرفته در راستای پیشگیری از بروز بحران خشکسالی در سطح شهرستان، گفت: خوشبختانه بسیاری از اراضی شهرستان به لحاظ محصول وضعیت خوبی دارند.

وی با اشاره به شروع فصل دروی برنج در این شهرستان از 10 روز گذشته، افزود: تاکنون محصول 10 درصد از اراضی شالیزاری شهرستان برداشت شده است.

فرماندار ماسال ادامه داد: شهرستان ماسال با درابودن 7 هزار هکتار اراضی شالیزاری، سالانه 28 هزارتن شلتوک و 16 هزار تن برنج تولید می کند.

ماسال- بازدید از درو برنج

عامر همچنین در بازدید از منطقه خشکه دریای شاندرمن، با بیان اینکه چرای بی رویه خارج از ضابطه دام در مناطق بالادستی خشکه دریا و در مناطق دشته و سرخه سنگان، مراتع را از بین برده و خاک آن را به شدت سست کرده است افزود: هدف از این بازدید بررسی راهکارهای رسوب برداری خشکه دریا در راستای پیشگیری از خطرات احتمالی آینده بود.

وقوع سیلاب در بخش شاندرمن در صورت عدم اجرای پروژه لایروبی

وی با اشاره به خطرات جدی وقوع سیلاب در بخش شاندرمن در صورت عدم اجرای پروژه لایروبی این استخر،  خاطرنشان کرد: پی گیری ها و مذاکرات لازم در جهت اجرای این پروژه با اداره کل مدیریت بحران استانداری صورت پذیرفته است و امیدواریم با توجه به اهمیت این پروژه،  هر چه سریعتر شاهد لایروبی و برداشت رسوبات منطقه خشکه دریا باشیم

چندی پیش، جاری شدن سیل در ارتفاعات شاندرمن خساراتی را به برخی بومیان این منطقه وارد کرد، اکنون مسئولین شهرستانی هشدار می دهند ممکن است این اتفاق بار دیگر تکرار و دامنه آن گسترده تر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه