English

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان:

تعامل مستمر مردم با دولت روند توسعه کشور را بهبود می بخشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه با ساز و کار مناسب گیلان را نه به عنوان معبر بلکه به عنوان مقصد گردشگری تعریف کنیم اظهار داشت: همراهی، همکاری و تعامل مستمر مردم با دولت روند توسعه کشور را بهبود خواهد بخشید .

تعامل مستمر مردم با دولت روند توسعه کشور را بهبود می بخشد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  امروز در همایش مشارکت اجتماعی، سلامت و نشاط در توسعه گردشگری روستایی که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد با بیان اینکه دولت ها در کنار مردم و با حضور سازمان های مردم نهاد کارآیی خواهند داشت  تصریح کرد: همراهی، همکاری و تعامل مستمر مردم با دولت روند توسعه کشور را بهبود خواهد بخشید . 

تعامل مستمر مردم با دولت

ضرورت تهیه سند توسعه گردشگری

جمشیدنژاد با اشاره به سیاست‌های دولت و تأکیدات استاندار گیلان مبنی بر توسعه گردشگری برضرورت بهره‌گیری هرچه بیشتر از این فرصت ایجاد شده تأکید کرد و تصریح کرد: تهیه سند توسعه گردشگری ضروری است.

وی  با بیان اینکه باید سطح زندگی روستائیان عزیز با اجرای طرح های گردشگری ارتقاء یابد افزود: شرایطی فراهم گردد تا متقاضیان اجرای طرح‌های گردشگری با سرمایه‌های اندک خود و دریافت تسهیلات امکان ارائه خدمات مناسب به گردشگران را داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برضرورت برندسازی محصولات بومی و محلی در روستا ها تأکید کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌های بومی و محلی روستایی نقش بسزایی در شناخت محصولات تولیدی آن روستا در عرصه‌ ملی و بین‌المللی ایفاء خواهد کرد.

علی اصغر جمشیدنژاد با اشاره به استعداد و توانمندی های گیلان در بخش گردشگری ابراز امیدواری کرد : انشاء الله خروجی این نشست ها منتهی به اقدامات موثر در توسعه بخش گردشگری گیلان گردد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه