English

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان خبرداد:

گشایش ۳۹ مرکز انتخاب رشته کنکور در گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از گشایش 39 مرکز انتخاب رشته کنکور در گیلان خبرداد.

گشایش 39 مرکز انتخاب رشته کنکور در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از گشایش 39 مرکز انتخاب رشته کنکور در گیلان خبرداد و گفت: غیر از آموزش وپرورش نواحی 1 و 2 رشت که دارای چهار مرکز انتخاب رشته است، در هر منطقه آموزش و پرورش استان گیلان یک مرکز انتخاب رشته به ارائه خدمات کنکور می پردازد.

 جهان آرای، با اشاره به گشایش مراکز انتخاب رشته کنکور در استان، اظهار کرد: با توجه به اعلام نتایج کنکور 39 مرکز انتخاب رشته کنکور سراسری از زمان اعلام نتایج تا 20 مرداد، آماده ارائه خدمات روان شناختی و مشاوره با استفاده از نرم افزار مورد تأیید آموزش و پرورش است.

انتخاب رشته رایانه ای با کمک 90 مشاور  با تجربه آموزش و پرورش گیلان

وی افزود: انتخاب رشته رایانه ای با کمک 90 مشاور  با تجربه آموزش و پرورش گیلان از زمان اعلام نتایج به مدت یک هفته در مراکز وابسته به آموزش و پرورش انجام می شود.

مدیرکل  آموزش و پرورش استان گیلان تصریح کرد: غیر از آموزش وپرورش نواحی 1 و 2 رشت که دارای چهار مرکز انتخاب رشته است، در هر منطقه آموزش و پرورش استان گیلان یک مرکز انتخاب رشته به ارائه خدمات کنکور می پردازد. 

33 هزار نفر از استان گیلان در کنکور سراسری سال97 شرکت کردند

جهان آرای با بیان اینکه 33 هزار نفر از استان گیلان در کنکور سراسری سال97 شرکت کردند، یادآور شد: همچنین سه مرکز مشاوره متعلق به اداره کل آموزش و پرورش گیلان، پردیس فرهنگیان پسرانه امام علی ( ع ) و پردیس دخترانه بنت الهدی صدر  در رشت مشاوره انتخاب رشته داوطلبان کنکور را به عهده دارد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه