English

با حضور مدیرکل کمیته امداد اصفهان؛

مرکز نیکوکاری یوسف زهرا (س) شهر اصفهان افتتاح شد

مرکز نیکوکاری یوسف زهرا (س) با حضور مدیرکل کمیته امداد اصفهان و جمعی از مسئولان و خیران اصفهانی افتتاح شد.

مرکز نیکوکاری یوسف زهرا (س) شهر اصفهان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، محمدرضا متین پور، بابیان اینکه راهبرد این نهاد تمرکززدایی از امر خیر و احسان است، گفت: مراکز نیکوکاری تمرکز کمک‌رسانی به نیازمندان را از سطح استان و شهر خارج می‌کنند و شناسایی نیازمندان و خیران و همچنین توزیع کمک‌های جمع‌آوری‌شده را به سطح محلات می‌آورند.

وی گسترش  مراکز نیکوکاری را دارای دو ویژگی مثبت دانست و گفت: شناسایی نیازمندان و کمبودهای آن‌ها در این مراکز آسان‌تر و دقیق‌تر صورت می‌گیرد و از طرف دیگر به علت محدوده کوچک فعالیت آن‌ها، خیران و نیکوکاران هم به‌خوبی از محل مصرف کمک‌های خود و میزان اثرگذاری آن آگاه می‌شوند.

وی با اشاره به خاستگاه مردمی کمیته امداد گفت: برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌ها در این نهاد همواره با توجه به این ویژگی مهم شکل می‌گیرد و مهم‌ترین راهبرد کمیته امداد اصفهان حفظ و تقویت پیوندهای مردمی خود است.

متین پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کنونی گفت: در این شرایط مددجویان تحت حمایت این نهاد و اقشار نیازمند بیشترین آسیب را می‌بینند و خادمان مردم در کمیته امداد اصفهان تلاش بسیاری می‌کنند که پاسخگوی مشکلات نیازمندان باشند و این مهم بدون کمک و مشارکت بیشتر مردم ممکن نخواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان به جامعه ۱۰۰ هزار خانواری تحت حمایت کمیته امداد اصفهان اشاره کرد و گفت: این نیازمندان درزمینهٔ معیشت، بهداشت و درمان، تحصیل، ازدواج، اشتغال و امور فرهنگی و مذهبی خدماتی را از این نهاد دریافت می‌کنند که رشد، تثبیت و هدفمند کردن آن‌ها به مشارکت گسترده مردم وابسته است که به حمدالله با گسترش مراکز نیکوکاری شاهد افزایش آن هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه