English

سارق اینترنتی در خمینی شهر دستگیر شد

فردی که به صورت اینترنتی از حساب یکی از شهروندان سرقت کرده بود در عملیات مأموران پلیس فتای شهرستان خمینی شهر دستگیر شد.

سارق اینترنتی در خمینی شهر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ 26 میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده ، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ جعفری نژاد افزود: سرانجام با انجام اقدامات علمی و پلیسی انجام شده عامل اصلی برداشت غیر مجاز از حساب بانکی فرد شاکی شناسایی و طی عملیاتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

وی بیان داشت: متهم با کمین در مقابل عابر بانک ،فرد کهنسالی را شناسایی و به قصد کمک، کارت عابربانک او را در اختیار گرفته و پس از به دست آوردن رمز دوم و شماره کارت عابر بانک در فرصتی مناسب به صورت اینترنتی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب وی کرده بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را سودجویی عنوان کرد گفت: به شهروندان توصیه می کنیم از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به افراد غیر جداً پرهیز کنند، رمز هایی را انتخاب کنند که غیرقابل حدس زدن باشد و همچنین به هیچ عنوان رمز را بر روی کارت خود یادداشت نکنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه