English

مدیرکل زندان های استان گیلان:

امنیت زندان ها در جایگاه ویژه ای قرار دارد

مدیرکل زندانهای استان گیلان با تاکید بر استفاده از دوربین های مدار بسته به جهت بالابردن ضریب امنیتی بیشتر در زندانها گفت: امنیت زندانها مهمترین اولویت و پیش نیاز اجرای برنامه و ارائه خدمات در زندانها نیز در جایگاه ویژه ای قرار دارد.

امنیت زندان ها در جایگاه ویژه ای قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید حمید حسینی در بازدید از زندان های رودبار و انزلی ضمن اشاره بر نقش نظارتی و کنترل و هدایت  ستاد گفت: بازدید های میدانی بهترین راهکار برای بررسی اجرای برنامه و خدمات د رحوزه های زندانبانی می باشد.

حسینی با بیان اینکه برنامه ریزی نمودیم  تا هر سه ماهه از تمام زندانها بازدید نمائیم افزود: محورهای بازدید به زندانها اعلام گردیده تا با آمادگی  ضمن بازبینی برنامه ها، در صورت نیاز اصلاحات مورد نیاز را انجام دهند.

وی  بررسی سامانه های هوشمند، شامل  مکاتبات مکانیزه، ثبت اطلاعات  دارو و درمان، پرونده شخصیت و انبارداری را مهمترین اولویت های بازدید برشمرد و گفت: مکانیزه نمودن ثبت داده ها در بخش های قضائی، مددکاری و فرهنگی ضمن تسهیل در پردازش اطلاعات و گزارش گیری، امکان نظارت و کنترل برنامه ها را تسهیل می نماید.

سامانه های هوشمند مهمترین ابزار برای نظارت بر زندان ها است

مدیرکل زندان های استان گیلان با تاکید بر استفاده  از دوربین های مدار بسته  به جهت بالابردن ضریب امنیتی بیشتر در زندانها گفت: امنیت زندان ها مهمترین  اولویت و  پیش نیاز اجرای برنامه و ارائه خدمات در زندان ها نیز در جایگاه ویژه ای قرار دارد. 

حسینی ارتقاء برنامه های سخت افزاری و نرم افزار و همچنین توان علمی کارکنان در زمنیه های اصلاحی و امنیتی را از ابزارهای مهمی عنوان کرد که در چند سال گذشته برای ارتقا زندان ها  عملیاتی شده است ادامه داد:  می توانیم از طریق  اجرای اینگونه برنامه ها و استفاده از ظرفیتهای بهینه موجود برنامه های زندانها را مطابق رئوس و دستورات سازمانی کنترل و اثر بخش نماییم.

وی برای  ارتقاء برنامه های مشخص شده سازمانی در زندانها ضمن  اولویت بندی اهم برنامه ها، جدول زمانبندی  علمی و عملی را برای بازدید های تخصصی دوره ای از زندانهای تابعه استان تعیین  نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه