English

تحقق وعده مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان؛

پروژه تالار مرکزی سنندج به پیمانکار واگذار شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از واگذاری و تکمیل پروژه تالار مرکزی سنندج به شرکت مهندسی ترپ خبر داد و گفت: این شرکت موظف است به شرط تامین اعتبار این پروژه را ۱۵ ماهه تکمیل کند.

پروژه تالار مرکزی سنندج به پیمانکار واگذار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛جلال قلعه شاخانی از واگذاری پروژه تالار مرکزی سنندج به پیمانکار خبرداد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان؛امروز در جمع خبرنگاران رسانه های استان در سنندج اظهار کرد: استعلام و فراخوان واگذاری پروژه تالار مرکزی سنندج به پیمانکار همزمان با ۱۴ تیر امسال در سامانه تدارکات دولت اطلاع رسانی شد.

وی ادامه داد: ۳۱ تیر آخرین مهلت شرکت و ارائه مستندات در این مناقصه بود که شرکت های دارای رتبه اول و دوم مجاز به شرکت در این مناقصه بودند.

قلعه شاخانی به تعداد شرکت کنندگان در این مناقصه اشاره کرد و افزود: بعد از اعلام و تا زمان پایان این فراخوان در مجموع هفت شرکت چون شرکت های ساختمانی انرژی سازه آبان، لقمان کار، تهران الاستیک، جاده، نقش و نماد محیط، مهندسی ترپ و بهطرح سنندج متقاضی شرکت در این مناقصه شدند.

وی همچنین عنوان کرد: در جلسه ای که با حضور شرکت های متقاضی در سنندج برگزار شد شرکت مهندسی ترپ، برنده این مناقصه اعلام شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه مقدمات تنظیم قراداد با این شرکت در حال انجام است، تاکید کرد: تکمیل پروژه در فاصله زمانی ۱۵ ماهه به شرط تامین اعتبار از مفاد اصلی این قراردادداست.

قلعه شاخانی پیشرفت فیزیکی حال حاضر پروژه تالار مرکزی سنندج را ۳۰ درصد اعلام کرد و افزود: اعتبار پیش بینی شده برای تکمیل این پروژه ۳۱ میلیارد تومان برآورد شده است.

لازم به ذکر است که تالار مرکزی سنندج در سال ۱۳۳۸ با عنوان تالار  فرهنگ به بهره برداری رسید که در سال ۱۳۸۲ با هدف توسعه این امکان فرهنگی تخریب و بعد از ۱۵ سال تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی