English

مشاورعالی استاندار هرمزگان؛

رسانه ها به جامعه امید ببخشند

مشاورعالی استاندار هرمزگان خواستار تجلی یافتن وفاق، انسجام و دوستی میان فعالان رسانه ای در برنامه های روز خبرنگار شد.

رسانه ها به جامعه امید ببخشند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «محمدباقر کشفی» در نشست هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت روز خبرنگار در هرمزگان که با حضور نمایندگان تشکل های رسانه ای استان هرمزگان برگزار شد، روز خبرنگار را فرصتی برای دوستی بیشتر میان اصحاب رسانه و آغاز یک دوره جدید از فعالیت برای رسانه ها دانست و بیان داشت: استاندار هرمزگان بر برگزاری برنامه های روز خبرنگار در استان به بهترین شکل ممکن و همچنین بر وفاق و همدلی اهالی رسانه تاکید دارد.

وی ادامه داد: امسال همه تشکل های رسانه ای در کنار هم نسبت به برگزاری برنامه های با نشاط و در شان خبرنگاران تلاش کنند و استانداری هرمزگان نیز حمایت های لازم را در این راستا انجام خواهد داد.

مشاورعالی استاندار هرمزگان تصریح کرد: خبرنگاران روز خبرنگار را به عنوان آغاز یک دوره جدید ببینند و تلاش کنند که فضای جدیدی از وفاق و دوستی رسانه‌ ای در استان هرمزگان آغاز شود.

کشفی با بیان اینکه روز خبرنگار می‌ تواند فرصتی برای بازنگری، بازبینی و بررسی عملکرد و فعالیت رسانه ها باشد، افزود: روز خبرنگار فرصتی است که مجموعه فعالیت های رسانه ها و مطبوعات استان بررسی شود تا نقاط قوت و ضعف این حوزه مشخص گردد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه رسانه ای باید پیام وحدت و دوستی را در جامعه انتشار دهد، اظهار داشت: بر این اساس اصحاب و فعالان رسانه در درجه‌ اول باید میان یکدیگر وحدت داشته باشند و روز خبرنگار نیز باید تجلی بخش وفاق و انسجام و دوستی میان فعالان رسانه ای باشد.

مدیرکل حوزه‌ استانداری هرمزگان ضمن ابراز امیدواری برای ماندگاری فضای دوستی و تعامل در میان مطبوعات و رسانه های استان هرمزگان، اضافه کرد: وجود دیدگاه‌ ها و سلایق مختلف در میان افراد امری طبیعی است و در همه‌ جوامع و در همه‌ موضوعات اختلاف سلیقه و دیدگاه وجود دارد اما برای انسان‌های فرهیخته و نخبه حتما عیب است که این اختلاف نظر و دیدگاه موجب تفرّق و فاصله میان آنها شود.

کشفی گفت: انتظاری که از جامعه‌ مطبوعاتی استان می ‌رود این است که با داشتن سلایق متفاوت و نگاه‌ های مختلف، بتوانند با وحدت و انسجام، اهداف اصلی و کلان و همچنین افق ‌های مهمی که برای جامعه‌ مطبوعاتی تعریف شده است را دنبال نمایند.

وی با بیان اینکه جامعه رسانه در بین مردم به عنوان مرجع شناخته می شود، خاطرنشان کرد: جامعه فرهیخته‌ رسانه ای اگر به شکل درست رسالت خود را انجام دهد، آگاهی مردم در مقوله های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی افزایش خواهد یافت.

مشاورعالی استاندار هرمزگان حیاتی ترین نیاز امروز جامعه را پمپاژ امید و امیدواری دانست و عنوان کرد: تمام تلاش‌ های اصحاب رسانه باید به سمتی باشد که خروجی کار آنها امیدواری، نشاط، انسجام و امید به جامعه ببخشد.

کشفی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی باید روی مدیریت داشته‌ ها متمرکز شویم، افزود: جدا از منابع انسانی، پول و تجهیزات که دائما باید مورد رصد و مدیریت قرار گیرد، یکسری دارایی‌ هایی وجود دارد که عده‌ ای به این دارایی‌ها توجه نمی ‌کنند و اگر این دارایی‌ ها به عنوان یک ظرفیت بالفعل شوند، پیشرفت در کارها افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تغییر در روش ها و استفاده از شیوه های مبتکرانه و جدید در انجام کار، یک دارایی محسوب می‌ شود، اظهار داشت: علاوه بر آن تعامل، دوستی و محبت به یکدیگر نیز دارایی محسوب می‌ شود اما گاهی ما از این دارایی ها استفاده نمی ‌کنیم و بی‌ بهره می ‌مانیم و دارایی را صرفا داشتن امکانات فیزیکی و مادی و گاها ریالی می ‌دانیم.  

مشاورعالی استاندار هرمزگان بیان داشت: اگر ظرفیت ‌ها و توانایی ‌ها به کمک یکدیگر بیایند و در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر به کار گرفته شوند، می‌ توانند نتیجه و تاثیر گذاری بیشتری داشته باشند.

کشفی خاطرنشان کرد: از خدمات و تلاش‌ های شبانه روزی تمامی فعالان در عرصه‌ مطبوعات و رسانه های هرمزگان به ویژه در یک سال اخیر، تشکر و قدردانی می کنم.

در این جلسه مقرر شد، انجمن های صنفی روزنامه نگاران و کارفرمایان مطبوعات و خانه مطبوعات هرمزگان به صورت مشترک و با محوریت و حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و کمک استانداری هرمزگان برنامه ریزی لازم را جهت برگزاری باشکوه برنامه های روز خبرنگار در هرمزگان انجام دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه