English

کشف ۲۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در اندیمشک

فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 21 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از چهار خودروی سنگین در ایست و بازرسی پل زال اندیمشک خبر داد.

کشف 21 میلیارد ریال کالای قاچاق در اندیمشک

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سردار حیدر عباس زاده با بیان اینکه 21 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در خوزستان کشف شد، گفت:

در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با کالای قاچاق، ماموران انتظامی ایستگاه پل زال اندیمشک با تشدید کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی و توقیف 2 محموله قاچاق شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی انجام شده از این تریلرها 558 دستگاه کولر قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال فاقد هرگونه مجوز مثبت گمرکی کشف و در این خصوص 2 قاچاق به مراجع قضایی معرفی شدند.

حیدر زاده همچنین از کشف بیش از 10 میلیارد ریال قطعات ویدئو پروژکتور قاچاق در اندیمشک خبر داد و گفت: در بازرسی از یک کامیون توقیفی در اندیمشک، 10 میلیارد و 100 میلیون ریال انواع قطعات ویدئو پروژکتور کشف شد.

این مقام ارشد نظامی خوزستان گفت: در این خصوص نیز یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

 سردار عباس زاده همچنین گفت: در یک مورد دیگر در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشنده در اندیمشک حدود سه میلیارد ماشین بخارشوی قاچاق کشف شد.

 فرمانده انتظامی خوزستان خاطر نشان کرد: پلیس در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدیده شوم به صورت قاطع و قانونی برخورد می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه