English

تولد دلفین از آب‌های خلیج فارس

نشریه «دلفین» به زودی به صورت دوزبانه و با محتوایی متفاوت بر پیشخوان روزنامه‌فروشی‌های استان هرمزگان قرار می‌گیرد.

تولد دلفین از آب‌های خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، نشریه دلفین به مدیرمسئولی «زهرا شاکرمی» و سردبیری «پدرام مجیدی» از ابتدای مردادماه به صورت رسمی انتشار خواهد یافت.

مدیر مسئول هفته نامه ی دلفین در گفتگو با خبرگزاری موج هرمزگان با بیان اینکه این نشریه قرار است دوشنبه‌ی هر هفته به سبد رسانه‌ای استان هرمزگان اضافه شود، گفت: دلفین داعیه دار ایجاد تحول و فضایی جدید در مطبوعات استان است و پشتوانه‌ی خود را هیات تحریریه‌ی قوی و استفاده از تجارب پیشکسوتان و دانش‌آموختگان عرصه‌ی رسانه قرار داده است.

شاکرمی افزود: شعار ما «صدای توسعه از آب‌های خلیج فارس» است که مشخص کننده ی خط مشی این هفته نامه است . این رسانه سعی دارد که این شعار را در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دنیال کند.

وی اضافه کرد : دلفین نشریه‌ی کاغذی خود را با گستره‌ی استانی منتشر خواهد کرد و در فضای مجازی نیز به صورت فعال حضور خواهد داشت.

به گزارش موج، «علیرضا زارعی»، «زهرا شاکرمی»، «پدرام مجیدی»، «سحر آریا»، «هادی ترابی» ، «پیمان چرسی زاده»، «زهرا اسماعیلی» و تنی چند از دیگر نویسندگان و خبرنگاران مسئولیت تولید محتوای این شماره را بر عهده داشته اند.

گفتنی است که  فعالیت سایت خبری و حضور این رسانه در شبکه های اجتماعی آغاز شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی