English

جذب سرمایه گذار مشکل بیکاری را حل می‌کند

فرماندار بندرعباس با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار باید در اولویت حوزه اقتصادی قرار گیرد ابراز داشت: دستگاههای متولی باید پیگیری لازم در این زمینه را داشته باشند چرا که جذب سرمایه گذار بخش عمده ای از مشکلات بیکاری را حل خواهد کرد.

جذب سرمایه گذار مشکل بیکاری را حل می‌کند

جذب سرمایه گذار  در اولویت حوزه رونق اقتصادی است.

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد پویا فر در جلسه کمیته اشتغال و اقتصاد مقاومتی شهرستان بندرعباس گفت: کمیته اشتغال نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف اقتصادی دولت در شهرستان دارد و انتظار می رود این کمیته به طور فعال و پویا بتواند به وظایف خود عمل کند.

وی در ادامه با بیان اینکه ایجاد امید و اشتغال جوانان شهری و روستایی، از اولویت های مهم دولت به شمار میرود، اظهار داشت: اشتغال در روستاها می تواند مهاجرت معکوس را به همراه داشته باشد.

فرماندار بندرعباس با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید در اولویت حوزه رونق اقتصادی قرار گیرد ابراز داشت: دستگاههای متولی باید پیگیری لازم در این زمینه را داشته باشند چرا که جذب سرمایه گذار بخش عمده ای از مشکلات بیکاری را حل خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس افزود: با توجه به سیاستهای دولت تدبیر و امید در جهت تقویت بخش خصوصی مسؤلان ذی ربط شرایط جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی را برای اشتغال زایی در فراهم آورند و بسترهای لازم را برای مشارکت بخش خصوصی و تشویق و جذب سرمایه گذاران فراهم سازند.

فرماندار بندرعباس در پایان با تاکید به دستورالعمل اجرایی طرح کارورزی، براطلاع رسانی به متقاضیان، شناسایی و ثبت نام واحدهای پذیرنده کارورزی در شهرستان توسط دستگاههای اجرایی گفت: طرح کارورزی از جمله برنامه های ویژه دولت برای حمایت از اشتغال فارغ التحصیلان بیکار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه