English

با تامین اعتبار؛

ساخت مجتمع آبرسانی بشاگرد تسریع می شود

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از تسریع ساخت بزرگترین مجتمع آبرسانی روستایی بشاگرد با تامین اعتبار از محل اعتبارات ویژه سفر مقام معظم رهبری و اعتبارات ملی خبر داد.

ساخت مجتمع آبرسانی بشاگرد تسریع می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمزه پور گفت: با تامین اعتبار از محل اعتبارات ویژه سفر مقام معظم رهبری و اعتبارات ملی، ساخت بزرگترین مجتمع آبرسانی روستایی در بشاگرد تسریع می‌شود.

وی افزود: ساخت مجتمع آبرسانی بزرگ ۵۵ روستایی سهران در شهرستان بشاگرد با تامین اعتبار از محل اعتبارات ویژه سفر مقام معظم رهبری و اعتبارات ملی طی سفر نمایندگان دفتر امور عمرانی مقام معظم رهبری با همراهی مدیرکل دفتر برنامه ریزی راهبری و تلفیقی وزارت نیرو جان تازه‌ای خواهد گرفت.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: طی این بازدید و با ارائه گزارش و بازدید میدانی و نمایان شدن اهمیت این پروژه در منطقه مقرر شد از محل  و اعتبارات ملی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال طی سال جاری و سال آینده به این پروژه مهم اختصاص یابد.

حمزه پور افزود: این پروژه که عملیات اجرایی آن از محل سد آبخیزداری سهران از دو سال قبل شروع و در دست اجرا می‌باشد و اخیراً نیز فاز دو این مجتمع با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد که به علت صعب العبور بودن محل اجرای پروژه و همچنین گستردگی حجم عملیات اجرایی به طوری که بیش از ۳۰۰ کیلومتر عملیات لوله گذاری و مخازن بتنی و ایستگاه‌های پمپاژ برای تکمیل به اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیاد ریال نیاز بود که که پس از موافقت تامین این اعتبار توسط نمایندگان دفتر امور عمرانی مقام معظم رهبری که اعتبار مورد نیاز طی دو نوبت تامین می‌شود.

وی گفت: با کار جهادی و تلاش شبانه روزی به گونه‌ای اقدام خواهد شد که این پروژه ظرف یکسال تکمیل و تا نیمه نخست سال آینده به بهره برداری برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه