English

نایب رئیس اول فراکسیون ورزش مجلس:

شرایط فعلی باشگاه سپیدرود شایسته این تیم نیست

نایب رئیس اول فراکسیون ورزش مجلس گفت: شرایط فعلی باشگاه سپیدرود شایسته این تیم با سابقه نیست.

شرایط فعلی باشگاه سپیدرود شایسته این تیم نیست

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید کاظم دلخوش عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در زمینه مالکیت و انتخاب مدیران باشگاه سپیدرود نباید احساسی عمل شود گفت: مالک اصلی تیم هایی مثل سپیدورد و ملوان مردم هستند و باید به نظر آنها در خصوص مدیریت باشگاه و واگذاری امتیاز آن اهمیت داد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان ادامه داد: مردم استان گیلان در طول تاریخ جوانان بسیار  غیرتمندی در عرصه های مختلف به جامعه معرفی کرده اند که یکی از این عرصه ها، عرصه ورزش می باشد که آنها تا کنون با جان و دل از تیم ها و باشگاه های ورزشی خود حمایت کرده اند؛ تیم هایی مثل ملوان، سپیدرود، داماش و ... که طرفداران و حامیان زیادی در بین مردم استان و حتی کشور دارند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بر این اساس اعتقاد دارم شرایط فعلی سپیدرود رشت به هیچ وجه شایسته  این تیم با سابقه و مردمی نیست و متولیان ورزش استان و خصوصا هیات فوتبال گیلان باید بدور از هر گونه نگاه شخصی به فکر آبروی فوتبال گیلان بوده و باشگاه سپیدرود رشت را از شرایط مبهمی که برایش ایجاد شده خارج کنند و این از وظایف ذاتی هیات فوتبال گیلان است.

وی اضافه کرد: با آنکه زمان کمی تا آغاز مسابقات لیگ برتر باقی مانده ولی متاسفانه هنوز وضعیت مالکیت باشگاه سپیدرود مشخص نشده و هر روز اخبار جدید و حرف و حدیث های فراوانی به گوش می رسد؛ مگر می شود یک باشگاه دو مالک و دو تیم داشته باشد؟!

همه باید به قانون تمکین کرده و متولیان ورزش و فوتبال گیلان باید اقدامات قانونی را در واگذاری و یا سلب اختیار مسئولان باشگاه انجام دهند تا آسیب های جانبی به فوتبال گیلان و سپیدرود رشت وارد نشود.

نایب رئیس اول فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی به هیچ وجه نباید از احساسات پاک جوانان و حامیان ورزش در عرصه های ورزشی سواستفاده کرد و اطمینان دارم کسانیکه هیچ ارتباطی با فوتبال ندارند و فقط به صرف داشتن پول و برای رسیدن به شهرت با ارتباطی به جایگاه مدیریتی تیم های مطرح و نامداری مثل سپیدرود چشم دوخته اند هرگز به موفقیتی نخواهند رسید.

دلخوش  ادامه داد: به باور بنده هیچ کس نباید از عرصه مهم ورزش برای بهره برداری سیاسی بهره ببرد و باید ورزش را با صداقت و با برنامه ریزی اصولی و راهبردی به پیش برد؛ با توجه به اینکه در عرصه های ورزشی و خصوصا فوتبال به دلیل مسایل پشت پرده و موضوعات سیاسی، طرفداران واقعی فوتبال و صد البته فوتبالیست های تیم ها آسیب های فراوانی دیده اند که جا دراد کسانیکه علاقمند به حمایت از این ورزش پرطرفدار و پاک هستند صادقانه و بی ریا به فوتبال خدمت کنند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی آمادگی هر نوع کمک و همکاری را با تیم های ورزشی و خصوصا فوتبال استان را دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه