English

دونقطه از آب‌شوران کرمانشاه ایمن‌سازی می‌شود

عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: از هفته آینده عملیات اجرایی ایمن‌سازی دونقطه از رودخانه آب‌شوران را آغاز خواهیم کرد.

دونقطه از آب‌شوران کرمانشاه ایمن‌سازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سالار احمدزاده   ضمن اعلام خبر ایمن‌سازی آب‌شوران کرمانشاه، ابراز داشت: نهاد عمرانی و فرهنگی شهرداری کرمانشاه علاوه بر ایمن‌سازی آب‌شوران کرمانشاه، در بحث توسعه فضای سبز شهری و فراهم نمودن فضاهای اوقات فراغت برای جوانان محلات حاشیه‌نشین برنامه‌های مختلفی دارد

وی افزود: طبق توافقی که با اداره کل ورزش و جوانان استان داشته‌ایم مقرر شد برای احداث زمین‌های چمن مصنوعی در محلات فقیرنشین استان شهرداری زمین‌هایی را در اختیار این اداره کل قرار دهد.

احمدزاده وجود برخی از مشاغل همچون مغازه‌های ضایعاتی را ازجمله چالش‌های برخی محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه عنوان کرد و ادامه داد: درگذشته تلاش‌هایی برای جابجایی و انتقال این صنوف به خارج از شهر انجام گرفت، اما متأسفانه به سرانجام نرسید. بااین‌وجود این برنامه همچنان در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد.

عضو شورای شهر کرمانشاه با تأکید بر اینکه خوشبختانه امنیت در محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه در سطح خوبی است، افزود: البته در حوزه‌های مختلف کارهای بسیاری است که باید در این محلات انجام گیرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی سرای سلامت محله در شهرک جعفرآباد کرمانشاه در آینده‌ای نزدیک، گفت: مطالبات مردم در محلات حاشیه‌نشین دغدغه مسئولین است و برای رفع آن‌ها تلاش خواهیم کرد.

احمدزاده در ادامه از آغاز عملیات اجرایی ایمن‌سازی حریم آب‌شوران در دونقطه طی هفته آینده خبر داد و عنوان کرد: بخشی از این ایمن‌سازی از میدان جلیلی به سمت چهارراه سیلو به طول 500 متر خواهد بود.

وی تأکید کرد: بخش دوم نیز ایمن‌سازی آب‌شوران کرمانشاه حدود یک و نیم هکتار کنارگذر کمربندی شرقی کرمانشاه در منطقه حافظیه و چقالگان است.

عضو شورای شهر کرمانشاه بابیان اینکه ایمن‌سازی این دونقطه از آب‌شوران تا اواسط شهریور اتمام خواهد یافت، افزود: ایمن‌سازی سایر مناطق آب‌شوران را نیز در برنامه داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه