English

رئیس بازرسی اداره کل آموزش‌وپرورش کرمانشاه:

بین عملکرد مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، شاهد و ایثارگران تعادل برقرار می‌کنیم

جواد یاری گفت: اصلی‌ترین معضل و مشکلات طبقه‌بندی مدارس و فاصله عملکرد مدارس در بخش‌های مختلف است و تلاش می‌کنیم بین مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، شاهد و ایثارگران و ... تعادل و توازن برقرار شود.

بین عملکرد مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، شاهد و ایثارگران تعادل برقرار می‌کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، گفت: جواد یاری ضمن تأکید بر تعادل سازی در عملکرد مدارس کرمانشاه، ابراز داشت: فرآیند نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان استان همه‌ساله بر اساس دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ارسالی از وزارت آموزش‌وپرورش انجام می‌گیرد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش‌وپرورش کرمانشاه با اشاره به فرآیند نظارت بر ثبت‌نام دانش‌آموزان که از فروردین‌ماه هرسال آغاز می‌شود و تا پایان شهریور ادامه دارد، گفت: همچنین انجام امور عملیاتی و اجرایی ثبت‌نام به مسئولین آموزش‌ها محول شده و ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مسئولیت کنترل نظارت، بازرسی و ارزیابی عملکرد ثبت‌نام در نواحی، شهرستان‌ها، مناطق تابع استان و اداره کل آموزش‌وپرورش را موردبررسی و بازرسی قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان ساخت: در سال جاری نحوه‌ی پذیرش دانش‌آموزان در مدارس متوسطه اول، استعدادهای درخشان و نمونه دولتی اصلاح می‌شود و در این راستا مفاد سند تحول بنیادین و حذف عوامل آسیب‌زا و استرس آفرین با اتخاذ شیوه‌های پرهیز از آزمون‌های زائد و توسعه آزمون‌های پیشرفت تحصیلی، بالأخص در مدارس ابتدایی مدنظر خواهد بود. مدارس هیئت‌امنایی و خاص مانند شاهد، ایثارگران و غیرانتفاعی نیز بر اساس شیوه‌نامه‌های خاص ثبت‌نام می‌شود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل اظهار کرد: به‌منظور تعادل برقرار کردن در عملکرد مدارس سطح استان، ثبت‌نام دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی از اول خردادماه آغاز و تا اطلاع ثانوی استمرار خواهد داشت. سایر دوره‌های تحصیلی پس از صدور کارنامه و شیوه‌نامه‌های مرتبط ثبت‌نام و تا زمان مقرر ادامه خواهد یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه