English

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان:

طرح توسعه حرم حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (ع) پاشنه آشیل اصفهان است

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: طرح توسعه حرم حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (ع) پاشنه آشیل افزایش ورود گردشگران مذهبی به اصفهان است.

طرح توسعه حرم حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (ع) پاشنه آشیل اصفهان است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علی شمسی بیان کرد: طرح توسعه حرم حضرت زینب بنت موسی بن جعفر پاشنه آشیل افزایش ورود گردشگران مذهبی به اصفهان است و اجرای آن می‌تواند به رونق اقتصادی و افزایش ورود گردشگران مذهبی به شهر اصفهان کمک شایان توجهی کند.

وی با بیان این که طرح توسعه آستان مقدس حضرت زینب(س) با چشم‌انداز تبدیل شدن این آستان به پنجمین قطب زیارتی کشور بعد از حرم حضرت امام رضا(ع)، حرم حضرت معصومه(س)، شاه عبدالعظیم و شاهچراغ در دستور کار قرار گرفته است، بیان داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای این حرم در مرکز کشور و همچنین جایگاه ویژه آن در نزد مردم سراسر کشور و توریست‌های مذهبی چشم‌انداز تبدیل شدن این آستان به پنجمین قطب زیارتی کشور دور از انتظار نیست.

مدیر منطقه 14

شمسی در ادامه به اجرای سومین میدان شهری پس از میدان حضرت امام(ره) و میدان امام علی(ع) در محور طرح توسعه حرم اشاره کرد و بیان داشت: سومین میدان شهری اصفهان مصوبات کمیسیون ماده پنج را دارد، البته یک قطعه زمین ۱۸ هکتاری خارج از محدوده پیش بینی شده تا پس از تصویب شورای برنامه‌ریزی بتوان ساکنان محدوده میدان شهری را در آنجا سکونت داد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: شعارهای دولت برای بهسازی و بازآفرینی بافت ناکارآمد شهری در منطقه ۱۴ با ایجاد سومین میدان شهری تحقق می‌پذیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه