English

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان اعلام کرد:

سیلاب در منطقه اشکورات رودسر تعدادی از خودروهای گردشگران را با خود برده است/ارتباط ۷۰ روستای این منطقه قطع شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان این سیلاب در منطقه اشکورات رودسر چهار خانه روستایی که در بستر رودخانه قرار داشتند را با خود برد و تاکنون مرگ سه نفر مسجل شده؛ همچنین به گفته افراد بومی منطقه، سیلاب تعدادی از خودروهای گردشگران را نیز با خود برده است.

سیلاب در منطقه اشکورات رودسر  تعدادی از خودروهای گردشگران را با خود برده است/ارتباط 70 روستای این منطقه قطع شده است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت شعبانپور  بیان کرد: روز گذشته حدود ساعت پنج عصر رگبار شدیدی در منطقه اشکورات رودسر به مدت 20 دقیقه بارید که موجب وقوع سیلاب و رانش در جاده فرعی رحیم آباد به سمت لشکان بطول چند صد متر و جاده روستایی کاکرود شد.

سیلاب چهار خانه روستایی که در بستر رودخانه قرار داشتند را با خود برد

وی اظهار کرد: این سیلاب چهار خانه روستایی که در بستر رودخانه قرار داشتند را با خود برد و تاکنون مرگ سه نفر مسجل شده؛ همچنین به گفته افراد بومی منطقه، سیلاب تعدادی از خودروهای گردشگران را نیز با خود برده است.

سیل در اشکورات رودسر

قطع ارتباط 70 روستای این منطقه سیل زده

شعبانپور اضافه کرد: به‌دلیل آب‌شستگی 800 متر از راه اصلی روستایی کاکرود، ارتباط 70 روستای این منطقه قطع شده است که نیروهای راهداری بلافاصله در محل مستقر شدند تا با بازگشایی راه های فرعی، مفقودان احتمالی را جستجو کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان یادآور شد: نیروهای واکنش سریع هلال احمر همراه با سگ های زنده یاب و یک بالگرد و 17 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محل مستقر شده اند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد بحران شهرستان رودسر در روستای کاکرود طی شب گذشته گفت: در حال حاضر نیز رانش در نزدیک پل کاکرود وجود دارد و ریزش و رانش سنگ ها دیده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی