English

امام جمعه شیراز تأکید کرد:

مدیران باید با کمال جدیت کار و برای حل مشکلات تلاش کنند

امام جمعه شیراز تأکید کرد: مدیران بایستی با کمال جدیت کار کنند، برنامه ریزی نمایند و برای حل مشکلات تلاش کنند؛ اما همه ما باید حواسمان به این نکته جمع باشد که بهترین مدیر نیز تمام عوامل و زیرساخت ها را در اختیار ندارد.

مدیران باید با کمال جدیت کار و برای حل مشکلات تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، آیت الله لطف الله دژکام امروز در دیدار مدیر کل و معاونین تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس ضمن گرامیداشت سالروز شهادت رئیس مذهب تشیع امام صادق علیه السلام، گفت: مدیران بایستی با کمال جدیت کار کنند، برنامه ریزی نمایند و برای حل مشکلات تلاش کنند؛ اما همه ما باید حواسمان به این نکته جمع باشد که بهترین مدیر نیز تمام عوامل و زیرساخت ها را در اختیار ندارد.

وی افزود: "اَلعبدُ یُدَبِّرَ وَ اللهُ یُقَدِّرَ" یعنی ما باید برای کارها تدبیر کنیم اما گاهی تقدیرات باعث می شود عواملی فراتر از اختیارات ما ورود کنند و این دست ما را می بندد.

آیت الله لطف الله دژکام در دیدار مدیر کل و معاونین تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: نباید فراموش کنیم که مدیریت مشکلاتی به همراه خود دارد، که به طور مثال در حوزه کاری شما، کارفرمایان دردسرهای خاص خود را دارند و کارگران درگیر مسائل و مشکلات خود هستند اما اصل دینی ما به ما آموخته که همه باید یکدیگر را درک کرده و برای رفع گرفتاری های هم تلاش کنیم.

امام جمعه شیراز بیان داشت: نظام کمونیستی آمد و تفکر اشتباهی را عرضه کرد و در آن کارفرما و کارگر مقابل یکدیگر قرار دادند و به نوعی کارفرما را ظالم و کارگر را مظلوم نشان دادند؛ در حالی که در کشور ما قبلاً این رابطه به این شکل تعریف نشده بود که ما باید طرحی برای اصلاح این تفکر ارائه کرده و مسیر بازگشت به اصل یکپارچگی در صنعت با هدف رسیدن به قله افتخار تولید ملی، هموار نماییم.

آیت الله لطف الله دژکام در دیدار مدیر کل و معاونین تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس

آیت الله دژکام ادامه داد: ما باید به دشمنان نظام و کشور نشان دهیم که یکدیگر را درک می کنیم و با همکاری با هم سعی در آباد کردن کشور داریم.

وی افزود: اگر قرار به حل مشکلات باشد، مشکلات را نباید نادیده بگیریم زیرا مشکلات به خودی خود وجود دارند و باید آنها را بپذیریم ولی نباید صورت مسئله را پاک کنیم و در نتیجه برای رفع آن مشکلات به دنبال راهکار باشیم.

آیت الله لطف الله دژکام در دیدار مدیر کل و معاونین تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به تولید ثروت در کشور گفت: ما در کشور به اندازه کافی در بحث تولید ثروت، معضل داریم و مدیریتی هم که بتواند تولید ثروت را مطلوب کند اتفاق نمی افتد لذا باید در این حوزه نیز مدیران به صورت خودجوش تدابیری اندیشیده و به جامعه عرضه کنند و با جدیت به میدان عمل بیایند.

امام جمعه شیراز در پایان خاطر نشان ساخت: اگر همه با هم کار و تلاش کنیم، شب سرد زمستانی تحریم های آمریکا به پایان می رسد و روسیاهی آن به ترامپ خواهد ماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه