English

شهردار خرم‌آباد:

بوستان شاپوری تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد/درختکاری را جایگزین کاشت چمن می‌کنیم

شهردار خرم آباد با اشاره به رویکرد جدید مدیریت شهری در بحث فضای سبز، گفت : با توجه به بحران کم آبی و لزوم صرفه جویی در منابع آبی، رویکرد ما جایگزین کردن درخت به جای چمن است.

بوستان شاپوری تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد/درختکاری را جایگزین کاشت چمن می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، وحید رشیدی، گفت: با توجه به بحران کم‌آبی و لزوم صرفه جویی در منابع آبی، رویکرد ما جایگزینی درختکاری به جای چمن کاری است.

وی با اشاره به برخی پروژه فضای سبز شهرداری افزود: انشاالله با تامین منابع لازم و طبق برنامه 5 ساله پروژه‌های چون بوستان شاپوری و آبشار طلایی، بوستان طبیعت و بسیاری از بوستان‌های محلی تا پایان سال به مرحله بهربرداری می رسند.

شهردار خرم‌آباد در بوستان شاپوری را از پروژه‌های مهم در حوزه شهری خرم‌آباد عنوان و تصریح کرد: این پروژه با مشارکت استانداری و شهرداری درحال پیشرفت است و قرار است بر اساس برنامه زمانبندی شده و تفکیک وظایف تاپایان سال فاز یک این پروژه بزرگ را به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از بوستان شاپوری و ساماندهی دریاچه شاپوری، از نظر فضاهای تفریحی و تفرجگاهی نوعی تعادل و موازنه بین مناطق شمال و جنوب شهر ایجاد خواهد شد.

اجرای طرح کمربند سبز خرم‌آباد، از اولویت‌های کاری شهرداری است

رشیدی در پایان اجرای طرح کمربند سبز را از اولویت‌های کاری مدیریت شهری بر شمرد و خاطرنشان کرد: می خواهیم دورتادور شهر خرم‌آباد را درخت بکاریم همچنین تصمیم داریم با ایجاد بوستان های محله ای و کاشت درخت در بلوارها و مناطق مختلف شهر درکنار طرح کمربند سبز، خرم آباد را به یک شهر سر سبز تبدیل می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه