English

وحید رشیدی در آئین اختتامیه هفته نکوداشت خرم‌آباد:

خرم‌آباد شهری با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است

وحید رشیدی در آئین اختتامیه هفته نکوداشت این شهر، گفت: خرم‌آباد شهری با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است.

خرم‌آباد شهری با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، وحید رشیدی در آئین اختتامیه هفته نکوداشت خرم‌آباد، گفت: خرم‌آباد شهری با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است.

شهردار خرم‌آباد، افزود: خرم‌آباد شبیه هیچ شهری نیست و دیگر شهرها هم مانند خرم‌آباد از ویژگی‌ها و جاذبه‌های منحصربه‌فرد برخوردار نیستند.

وی، ادامه داد: این شهر ویژگی‌ها و استعدادهای منحصربه‌فرد خودش را دارد و ما آن‌گونه که باید و شاید از ویژگی‌ها و ظرفیت‌هایش در مسیر توسعه، استفاده نکرده‌ایم.

خرم‌آباد شهری با سیمای تاریخی و مدرن است

رشیدی، تاکید کرد: خرم‌آباد شهری با مردم پرتوان، نجیب، صبور و مهربان است، خرم‌آباد شهر هزاره‌های تاریخی است که علاوه بر سیمای تاریخی‌اش، از سیمای مدرن نیز برخوردار است.

توسعه خرم‌آباد با مشارکت شهروندان محقق می‌شود

شهردار خرم‌ آباد، تصریح کرد: سعی ما این است تا خرم‌آباد را برای آیندگان به شهری زیبا و توسعه یافته تبدیل کنیم، لذا این امر محقق نمی‌شود مگر در سایه همدلی، مشارکت و همراهی مردم.

وی، ادامه داد: باید خرم‌آباد را بیش از همیشه دوست بداریم. هدف از برگزاری هفته نکوداشت خرم‌آباد و این جشن مردمی نیز، فراهم کردن بسترهای همکاری و مشارکت مردم در امور شهری است.

شهردار خرم‌آباد، گفت: فارغ از تفاوت‌های سیاسی، زبانی و طایفه‌ای، باید برای خرم‌آباد شهروندی خوب، شهرداری خوب و شورای شهری خوب باشیم تا به توسعه شهری و گردشگری، که ویژگی مهم این شهر است دست‌ پیدا کنیم.

هفته خرم‌آباد

گفتنی است آئین اختتامیه هفته نکوداشت خرم‌آباد، شامگاه پنجشنبه 20 اردیبهشت 97، در مرکز استان لرستان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • آرمین

    آقای رشیدی محله قدیمی باغ دختران خرم آباد با این همه ساکنین اصیل و قدیمیش داره مخروبه میشه ، لطفا باغ دختران آسفالت کنید،

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه