English

عضو شورای بخش مرکزی قشم؛

دهیاری‌ها جایگاهی ویژه در مدیریت روستاها دارند

عضو شورای بخش مرکزی قشم و رئیس شورای روستای گربدان این شهرستان گفت: دستیابی به توسعه‌ای پایدار و متوازن در سطح روستاها نیازمند تدوین برنامه‌ای جامع و کامل با مشارکت دهیاری و شوراها است.

دهیاری‌ها جایگاهی ویژه در مدیریت روستاها دارند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد نیکخواه با صدور پیام تبریکی به مناسبت روز دهیاری‎ها و شهرداری و با تقدیر از تلاش ویژه دهیاران در جهت رفع مشکلات روستاها، افزود: تشکیلات دهیاری‌ها به دلیل ارتباط با زندگی روزمره روستائیان به طور منحصر به فردی مطرح است و دهیار از یک سو به واسطه ارتباط تنگاتنگ با شورای اسلامی روستا، نهادی مردمی بوده و از سوی دیگر با آخرین سطح حاکمیت دولت در ارتباط است.

وی با اشاره به تعامل خوب شوراها و دهیاری‌ها در سطح جزیره قشم، بیان داشت: دهیاری‌ها نقش موثری در هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و پیگیری امور آنها و تسهیل فرآیند انجام امور در سطح محلی دارند.

عضو شورای بخش مرکزی شهرستان قشم تاکید کرد: دستیابی به توسعه‌ای پایدار و متوازن در سطح روستاها نیازمند تدوین برنامه‌ای جامع و کامل با مشارکت دهیاری و شوراها است.

نیکخواه با بیان اینکه دهیاری‌ها جایگاهی ویژه در مدیریت روستاها داشته و نقش آنها در جهت رفع مشکلات مردم بسیار مهم و تاثیرگذار است اظهارداشت: دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها باید با اتحاد و انسجام به توسعه همه جانبه روستاها کمک کنند.

وی با تاکید بر خدمت هر چه بیشتر به روستائیان و تلاش در جهت رفع مشکلات مردم و تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای تولید و اشتغال خاطرنشان کرد: روستاها چون مراکز تولید هستند اگر آباد باشند تولید منطقه و کشور افزایش می‌یابد و افزایش تولید به پیشرفت و توسعه منطقه و کشور کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس شورای روستای گربدان قشم تاکید کرد: باید کمبودها و فقدان امکانات در روستاها با تلاش و همت مسوولان و اهالی روستاها برطرف شود.

به گزارش موج، با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز 14 تیرماه برای نخستین بار، تحت عنوان «روز شهرداری و دهیاری» در سالنامه رسمی کشور درج شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه