English

۲۱ خدمت بخش تولید و تجارت گیلان در قالب میز خدمت ارائه می گردد

میز خدمت در جهت تسهیل و سرعت بخشی ارائه خدمات به مراجعین با حضور جانشین معاون هماهنگی اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان آرش فرزام صفت و سایر مدیران و مسئولین بخش های تخصصی تولید و تجارت سازمان رسما آغاز به کار کرد.

21 خدمت بخش تولید و تجارت گیلان در قالب میز خدمت ارائه می گردد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آرش فرزام صفت، ضمن افتتاح واحد میز خدمت سازمان صنعت از اجرای دقیق دستورالعمل ریاست جمهوری توسط سازمان ابراز خرسندی کرد و گفت: تشکیل و راه‌اندازی میزهای خدمت در ادارات و نهادهای خدمت رسان در راستای خواسته دولت تدبیر و امید و هم مطالبه مردم جهت تسهیل گری و روان سازی فرایند اداری میباشد و اجرای آن برای همه دستگاه های خدمت رسان الزامیست.

وی پیاده سازی مطلوب فرآیند دستورالعمل میز خدمت را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: انجام امور در قالب میز خدمت باعث کاهش بسیاری از آسیب ها و مقصد های احتمالی اداری حذف فرایند زائد در جهت جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع می باشد که در دراز مدت باعث جذب بیشتر سرمایه گذاران در حوزه تولید و تجارت استان گیلان خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیز در حاشیه مراسم افتتاح میز خدمت اعلام کرد: با توجه به گستردگی فعالیت های این سازمان هم اکنون ۲۱ مورد خدمت احصاء و تعریف شده است که توسط کارشناسان متخصص در هر بخش به ارباب رجوع به صورت الکترونیکی و حضوری ارائه خواهد شد.

میز-خدمت

خدمات مطلوب مهمترین هدف گذاری در راه اندازی میز خدمت است

رمضان کامران پی، هدف از اجرای دقیق دستورالعمل ابلاغی ریاست جمهوری را در خصوص میز خدمت تسریع در خدمت رسانی و ترویج دولت الکترونیک دانست و ادامه داد: ارائه خدمات مطلوب چالاک سازی فرآیند برای ارتقاء کمی و کیفی مطالبات مردم در حوزه تولید و تجارت مهمترین هدف گذاری در راه اندازی میز خدمت است

وی کاهش فرایند و تکریم ارباب رجوع را دستاورد دیگر میزخدمت عنوان کرد و گفت: این خدمت می‌تواند تا حد زیادی از برخوردهای غیر ضرور و بروز رانت های اداری احتمالی پیشگیری نماید. این مهم گام مثبت و دستاوردی مطلوب در جهت تحول نظام اداری کشور است این سازمان برای انجام میز خدمت در بین سایر نهادهای استان پیشرو بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه