English

حمایت از هنرمندان بومی در اولویت است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در نشست با جمعی از سینماگران فعال هرمزگان گفت: حمایت از هنرمندان بومی در استان در اولویت برنامه و تخصیص بودجه قرار دارد.

حمایت از هنرمندان بومی در اولویت است

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا درویش نژاد ضمن تاکید به جایگاه خوب هرمزگان در فرهنگ و هنر کشور افزود: این جایگاه خوب به واسطه حمایت از هنرمندان بومی و تعامل و همکاری خوب با آنها بدست آمده است و این توان در استان وجود دارد که همه کارها توسط هنرمندان بومی انجام گیرد.

وی عنوان کرد: نیازمند ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب از سوی هنرمندان برای تقویت بخش های مختلف فرهنگ و هنر هستیم و تا زمانی این ارتباط دوسویه وجود داشته باشد شرایط فرهنگ رو به بهبود است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به نشست مشترک اهالی فرهنگ و هنر با استاندار هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: سعی داریم به زودی نشست مشترک صنوف مختلف فرهنگ و هنر را با استاندار هرمزگان برگزار نماییم. زیرا بخش قابل توجهی از مسائل حوزه فرهنگ می تواند از طریق ایشان حل و فصل شود.

درویش نژاد در پایان یادآور شد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از طرح های سینمایی مرتبط با کاهش آسیب های اجتماعی حمایت می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه