English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان خبر داد

رقابت بیش از ۲هزار اصفهانی در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان از رقابت بیش از ۲هزار اصفهانی در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم خبر داد.

رقابت بیش از ۲هزار اصفهانی در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام سید محمد هادی روح الامینی گفت:مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان اصفهان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک و ناحیه دو، در روزهای 13 و 14 تیر ماه برگزار می شود.

وی افزود: بیش از ۲هزار نفر اصفهانی روزهای ۱۳ و ۱۴ تیر ماه در مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می پردازند.

حجت الاسلام روح الامینی اظهار داشت: این دوره از مسابقات ویژه افراد بالای 18 سال و با حضور یک هزار نفر برادر و یک هزار و 200 نفر از خواهران در رشته های حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، قرائت، دعاخوانی، اذان، مداحی برگزار می شود که محل برگزاری مسابقات خوهران حرم مطهر علامه مجلسی(ره) است و برادران نیز در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) خیابان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان گفت: داوران این دوره از مسابقات از بین نخبگان استانی و کشوری انتخاب شده اند و در پایان رقابت های این دوره نیز در هر رشته 6 نفر از نفرات برگزیده برای شرکت در مرحله استانی این دوره از مسابقات به اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان معرفی می شوند و طی مراسمی نیز از این نفرات برگزیده با اهدا جوایز نفیس تجلیل می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه