English

شهردار رشت اعلام کرد:

عقد قرارداد برای خرید ۷۰ اتوبوس توسط سرمایه گذار/افتتاح پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی خیابان دکتر حسابی

شهردار رشت عقد قرارداد جهت خرید ۷۰ اتوبوس توسط سرمایه گذار را دومین پروژه مهم سال دانست و گفت: اجرای ۱۶ پروژه زیر ساختی و اساسی بدون انجام هزینه کرد توسط شهرداری و بدون ارائه هرگونه امتیاز ویژه به سرمایه گذار جز با اطمینان بخشی به سرمایه گذار میسر نخواهد بود.

عقد قرارداد برای خرید ۷۰ اتوبوس توسط سرمایه گذار/افتتاح پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی خیابان دکتر حسابی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، امروز شنبه نهم تیرماه مراسم افتتاح پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی خیابان دکتر حسابی با حضور مسعود نصرتی شهردار رشت، و جمعی از مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد.

مسعود نصرتی با قدردانی از حضور شهروندان، اصحاب رسانه و مسئولین مجموعه مدیریت شهری در افتتاح پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی در خیابان دکتر حسابی بیان کرد: این پروژه به طول ۱۳ کیلومتر در فاصله زمانی هشت ماهه اجرا و به مرحله بهره برداری رسید.

شهردار رشت ضمن قدردانی از شکیبایی شهروندان در راستای اجرای پروژه عمرانی جمع آوری و هدایت آبهای سطحی تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری این است که پروژه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی تا پایان سال ۹۷ به اتمام و در سال ۹۸ دغدغه هدایت این آبها در شوارع و معابر شهر رشت را نداشته باشیم.

افتتاح پروژه جمع آوری اب های سطحی

وی در ادامه از فراخوان سرمایه گذاران برای انعقاد ۱۶ قرارداد خبر داد و تصریح کرد: اولین قرارداد اجرای فیبر نوری به طول ۱۰۰ کیلومتر و نصب ۱۲۰ دوربین در سطح شهر است که با اجرای این پروژه مقدمات اجرای شهر هوشمند برای شهر رشت در یک سال آینده انجام خواهد شد و بدین ترتیب رشت پیشاهنگ و اولین شهر در پروژه شهر هوشمند و خلاق خوراک خواهد شد.

عقد قرارداد برای خرید ۷۰ اتوبوس توسط سرمایه گذار

مسعود نصرتی عقد قرارداد جهت خرید ۷۰ اتوبوس توسط سرمایه گذار را دومین پروژه مهم سال دانست و گفت: اجرای ۱۶ پروژه زیر ساختی و اساسی بدون انجام هزینه کرد توسط شهرداری و بدون ارائه هرگونه امتیاز ویژه به سرمایه گذار جز با اطمینان بخشی به سرمایه گذار میسر نخواهد بود.

شهردار رشت خاطرنشان کرد: در صورت تأمین اطمینان برای سرمایه گذار شهرداری با منابع در اختیار خود به موضوعات زیرساختی خواهد پرداخت.

اجرای تقاطع غیر همسطح میدان مصلی و کاهش ۵۲ درصدی بار ترافیکی

وی با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری در اتمام پروژه های نیمه تمام تا هفته دولت گفت: امید است ظرف دو سه هفته آینده کلنگ زنی تقاطع غیر همسطح میدان مصلی را داشته باشیم چرا که با اجرای این پروژه ۵۲ درصد بار ترافیکی این محدوه کاسته خواهد شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه