English

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه:

عمده ورود مواد مخدر به کرمانشاه از مبادی شرقی کشور است/ در برخورد با قاچاقچیان راهکارهایمان به‌روز است

علی شمشیری گفت: عمده مواد مخدری که وارد کرمانشاه می‌شود را از مبادی شرقی کشور است و البته رویکرد قاچاقچیان تغییر کرده و عمدتاً از سمت بندرها و آب‌ها مواد مخدر را وارد می‌کنند که برای مقابله با آن‌ها نیز راهکارهای به‌روز داریم.

عمده ورود مواد مخدر به کرمانشاه از مبادی شرقی کشور است/ در برخورد با قاچاقچیان راهکارهایمان به‌روز است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، علی شمشیری به مناسبت هفته مقابله با مواد مخدر از تغییر رویکرد برخورد باعرضه مواد مخدر در استان از خرده‎فروشان به قاچاقچیان عمده خبر داد و افزود: در کرمانشاه نیز یکی از مبادی اصلی ورود مواد مخدر به کرمانشاه گلوگاه شهید زنگنه کنگاور است.

وی بابیان اینکه عمده تمرکز در این گلوگاه برای قاچاق کالا است، یادآور شد: قرار است امکانات و تجهیزات بیشتری برای مقابله با ورود مواد مخدر در این منطقه در نظر گرفته شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه خاطرنشان کرد: اکنون شرایط با گذشته فرق کرده و روزانه هزاران دستگاه انواع خودرو در محورها و مبادی ورودی و خروجی استان تردد دارند که امکان نظارت بر روی همه آن‌ها بسیار دشوار و نیازمند امکانات و تجهیزات بیشتری است.

شمشیری در ادامه اشاره‌ای به آمار مواد مخدر کشف‌شده در استان در سال گذشته داشت و تأکید کرد: سال گذشته بیش از 809 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شد که حدود دو تن و 704 کیلوگرم آن مربوط به استان کرمانشاه بود.

وی اظهار کرد: سال گذشته حدود شش تن پیش‌ساز مواد مخدر جامد و مایع نیز در استان کشف و ضبط‌شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی محلات آلوده به مواد مخدر در کرمانشاه، یادآور شد: سال گذشته 200 مرکز در سطح استان پلمپ و بیش از حدود 447 کیلوگرم مواد مخدر کشف‌شده است اما پاک‌سازی کامل همه این محلات امکان‌پذیر نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه