English

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان:

انعقاد ۲۴ فقره قرارداد و پرداخت بیش از ۱۱۴ میلیارد ریال تسهیلات در شهرک های صنعتی خوزستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: در سه ماهه نخست سال 97، انعقاد 24 فقره قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری و پراخت بیش از 114 میلیارد ریال تسهیلات در شهرک ها صنعتی خوزستان انجام شد.

 انعقاد 24 فقره قرارداد و پرداخت بیش از 114 میلیارد ریال تسهیلات در شهرک های صنعتی خوزستان

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، اخلاق محمدیان گفت: سال گذشته طرحی در قالب کمک‌های فنی-اعتباری در نظر گرفته شد و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از منابع داخلی خوزستان مبلغی به بانک ملی تعلق گرفت.

وی ادامه داد: با تفاهم‌نامه‌ای که در این زمینه منعقد شد، این مبلغ به عنوان یارانه سود تسهیلات به بانک ملی داده شد تا در قبال آن این بانک چند برابر آن مبلغ را به واحدهای تولیدی تسهیلات پرداخت کند.

 محمدیان تصریح کرد: مبلغ این تفاهم 500 میلیارد تومان و نرخ سود این تسهیلات همان نرخ سود تسهیلات بانکی است اما بخشی از سود به صورت پرداخت یارانه به بانک از محل این تفاهم نامه جبران می‌شود.

وی در ادامه ابراز داشت: تاکنون پرداخت تسهیلات فنی و اعتباری به 182 واحد تولیدی تصویب شده که 99 واحد از آن در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مستقر هستند و تاکنون به 7 واحد از این 99 واحد تسهیلات پرداخت شده است.

محمدیان اضافه کرد: به 7 واحد صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از محل کمک های فنی و اعتباری مبلغ 114 میلیارد و 800 میلیون ریال معادل 11 میلیارد و 480 میلیون تومان تسهیلات سرمایه در گردش و سرمایه ثابت پرداخت شده است که این واحدها متعهد شده اند برای 51 نفر اشتغال ایجاد کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان عنوان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری 24 فقره قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد و بیش از 16 هکتار زمین در قالب این قراردادها به آنان واگذار شده است.

وی با تشریح جزییات قراردادهای مذکور بیان کرد: بر اساس جواز تأسیس اشتغالی که پیش بینی می شود ایجاد شود 469 فرصت شغلی  است و میزان سرمایه گذاری این قراردادها نیز 123 میلیارد تومان خواهد بود.

محمدیان در رابطه با واحدهای به بهره برداری رسیده در سه ماهه نخست سال جاری در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان بیان کرد: 3 واحد در شهرک های صنعتی امیدیه، بهبهان و شهرک صنعتی شماره 5 اهواز با سرمایه گذاری 7 میلیارد و 747 میلیون تومان به بهره برداری رسیده و 36 شغل توسط این واحدها ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: شهرک ها و نواحی صنعتی واقع شده در شمال استان خوزستان و همچنین شهرک های کارگاهی مانند شماره 4 اهواز و شماره 2 آبادان از بیشترین تقاضای سرمایه گذاری برخوردار هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه