English

مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان:

اندیمشک پتانسیل سرمایه گذاری جهت کاهش نرخ بیکاری را دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: شهرستان اندیمشک دارای ظرفیت های سرمایه گذاری بسیاری در زمینه گردشگری، کشاورزی، حمل و نقل، صنعت است.

اندیمشک پتانسیل سرمایه گذاری جهت کاهش نرخ بیکاری را دارد

به گزارش خبرگزاری موج  خوزستان، اخلاق محمدیان  طی  نشستی که جهت  بررسی فرصت های سرمایه گذاری شهرستان اندیمشک با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار و سایر مسئولان این شهرستان در محل فرمانداری اندیمشک برگزار شد، بیان  کرد: مزیت هایی مانند خاک حاصلخیز، شرایط مناسب برای پرورش شیلات، دامپروری، شهرک های گلخانه ای، دسترسی به شبکه سراسری راه آهن، فاصله کمتر از 3 کیلومتر با فرودگاه، وجود جاده های سراسری در این شهرستان، فعال بودن 2 شهرک و 1 ناحیه صنعتی، جاری بودن 3 رودخانه، جاذبه های گردشگری و غیره اندیمشک را تبدیل به یک دروازه طلایی برای ورود سرمایه گذاران کرده است.

وی گفت:  باید چالش ها را شناخت و زمینه را برای تبدیل آنها به فرصت فراهم کرد، بطور مثال تشویق سرمایه گذاران نسبت به ورود به صنایع پایین دستی کشاورزی، دامپروری و معدن یکی از نگرش هایی است که بصورت عملیاتی، مدون و برنامه ریزی شده باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان عنوان  کرد: مطابق آمار استخراج شده از مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری در شهرستان اندیمشک که دارای جمعیتی 171هزار و412 نفر است ، 18.2 درصد است که مطمئناً با تشریح ظرفیت ها و مزیت های سرمایه گذاری در این شهرستان، می توان این نرخ را کاهش داد.

گفتنی است؛ در این نشست فرصت های سرمایه گذاری در تمامی حوزه های گردشگری، کشاورزی، حمل و نقل و صنعت تشریح و نگرش های کلی در راستای برنامه ریزی برای برگزاری همایش سراسری فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان اندیمشک که در اسفندماه سال جاری برگزار می شود، تبیین شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی