English

آتش سوزی پتروشیمی آبادان ۱۸ مصدوم و یک فوتی در برداشت

در آتش سوزی بامداد پنج شنبه (7 تیر) در مجتمع پتروشیمی آبادان 18 مصدوم و یک نفر کشته داشت.

آتش سوزی پتروشیمی آبادان 18 مصدوم و یک فوتی در برداشت

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، شهیار میرخشتی رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان، اظهار کرد: آتش‌سوزی بامداد امروز( ۷ تیر ماه) در واحد ۶۰۰  پتروشیمی آبادان  ۱۸ مصدوم داشته که هشت نفر از این مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند.

وی افزود: شش نفر دیگر از مصدومان این حادثه به بیمارستان امام خمینی اهواز، سه مصدوم دیگر به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز و یک مصدوم به بیمارستان بهشتی آبادان منتقل شدند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان بیان داشت: همچنین یک نفر در محل حادثه فوت کرده است.

علیرضا نریمان‌نژاد، رئیس ایمنی و آتش‌نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی عنوان کرد: فعالیت‌های ایمنی گروه‌های عملیاتی تا ساعت ۶ صبح برای پایین آوردن دما و نیز خنک‌سازی محل ادامه داشت و اکنون وضع در محل حادثه به‌طور کامل تحت کنترل است.

رئیس  ایمنی و آتش‌نشانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین به حضور  گروه‌های عملیاتی مختلف برای مهار این حادثه اشاره کرد و افزود: نیروهای آتش‌نشانی از نقاط مختلف از جمله منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بلافاصله پس از اعلام آتش‌سوزی به آبادان اعزام شدند و در مجموع ۸ گروه از نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف در این عملیات مشارکت داشتند.

گفتنی است؛ مجتمع پتروشیمی آبادان سالانه حدود ۶۰ هزار تن محصول پی‌وی‌سی تولید می‌کند که بخشی از آن به خارج از کشور صادر می‌شود. سهامداران عمده پتروشیمی آبادان، سرمایه‌گذاری نفت‌وگاز و پتروشیمی تامین ۵۶.۶ درصد، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری ۱۲.۸ درصد، سایر سهامداران ۳۰.۶ درصد هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه