English

واکنش باشگاه سپاهان به اظهارات اخیر کی‌روش

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به اظهارات اخیر کارلوس کی‌روش مربی تیم فوتبال کشورمان واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه سپاهان به اظهارات اخیر کی‌روش

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، باشگاه سپاهان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به اظهارات اخیر کارلوس کی‌روش مربی تیم فوتبال کشورمان واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است: عملکرد قابل قبول تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه تحسین بسیاری از کارشناسان خارجی و داخلی را به همراه داشت و فضای یک‌دل و صمیمانه‌ای که بین مردم و اهالی فوتبال در کشورمان به وجود آمد در افزایش انگیزه بازیکنان تیم ملی مؤثر بود؛ این حمایت‌های معنوی باعث شد ملی‌پوشان ایران با هدایت کارلوس کی‌روش برای بالا بردن پرچم کشورمان در روسیه تلاش بسیار زیادی انجام دهند.

باشگاه سپاهان تصریح کرده است: با این حال و در شرایطی که هنوز 24 ساعت از آخرین بازی تیم ملی کشورمان در مقابل پرتغال نگذشته بود متأسفانه اظهارات یک جانبه و غیر منصفانه سرمربی محترم تیم ملی علیه مربیان شناخته شده و پرافتخار شاغل در فوتبال ما فضای همدلی جامعه فوتبال را تا حدودی ملتهب کرد و در حالی که به خاطر عملکرد تیم ملی، هواداران باشگاهی فوتبال ایران فارغ از رنگ‌ها میل و اشتیاق زیادی به تیم ملی نشان داده بودند؛ این صحبت‌ها دل‌خوری جدیدی را به جامعه هواداری فوتبال ایران تزریق کرد و باعث دل‌خوری هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شد.

در ادامه این اطلاعیه عنوان شده است: سرمربی تیم ملی در حالی علیه امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم سپاهان اظهارات عجیبی را مطرح کرد که شخص امیر قلعه‌نویی هم قبل از شروع و هم در طول برگزاری مسابقات جام جهانی و همچنین بعد از اتمام آن همواره به نیکی از عملکرد تیم ملی و سرمربی محترم یاد کرده بود.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تأکید کرده است: با توجه به در پیش بودن مسابقات حساس جام ملت­‌های آسیا، انتظار می‌رود که کادر فنی تیم ملی و شخص کارلوس کی‌روش با این‌گونه اظهارات تفرقه‌برانگیز و غیر منصفانه کیفیت لیگ برتر و عملکرد مربیان داخل ایران را زیر سؤال نبرند تا همه زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برای موفقیت فوتبال ملی در میادین بین‌المللی تلاش کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه