English

هشدار رئیس پلیس فتای استان قم:

مردم فریب کلاهبرداران اینترنتی را نخورند

رئیس پلیس فتای استان قم گفت: با توجه به نوسانات اخیر قیمت بازارهایی نظیر خودرو و سکه، کلاهبرداران و افراد سود جو در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار آگهی فروش حواله‌های جعلی می‌کنند که بایستی مردم در این خصوص هوشیاری لازم را داشته باشند.

مردم فریب کلاهبرداران اینترنتی را نخورند

به گزارش خبرگزاری موج از قم، علی موالی با هشدار نسبت به سو استفاده سودجویان و کلاهبرداران از آشفتگی بازار، در سخنانی اظهار کرد: با توجه به نوسانات اخیر قیمت بازارهایی نظیر خودرو و سکه، کلاهبرداران و افراد سود جو در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار آگهی فروش حواله‌های جعلی می‌کنند که بایستی مردم در این خصوص هوشیاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: این افراد با قرار دادن آگهی‌های ویژه فروش با شرایط پرداخت اعتباری و کمتر از قیمت بازار اقدام به تبلیغات گسترده در فضای مجازی کرده و با شیوه‌های خاصی مبالغ هنگفتی را از خریداران کلاهبرداری کرده و بعد از واریز وجه توسط خریداران و پیگیری برای تحویل آن، پاسخی دریافت نمی‌کنند و با عدم تحویل کالا مواجه می‌شوند.

موالی به مردم هشدار داد: شهروندان گرامی در معاملات اینترنتی نسبت به تبلیغات اغوا کننده دقت کنند و  از صحت آگهی فروش اطمینان حاصل کرده و  قبل از انجام هر گونه خرید، آدرس و شماره تلفن واقعی فروشنده اینترنتی را بررسی و سپس اقدام به خرید کنند.

رئیس پلیس فتا استان قم توصیه کرد: در صورت انجام هرگونه خرید اینترنتی و معامله در فضای مجازی از روش‌های مناسب و ایمن برای پرداخت‌ها در اینترنت استفاده کنید تا اطلاعات مالی و بانکی شما مورد سرقت قرار نگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه