English

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم خبر داد:

برگزاری ۱۴ برنامه ویژه در روز دختر

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم گفت: روز میلاد حضرت معصومه(س) به عنوان روز دختر شناخته و 14 برنامه ویژه در این روز در استان قم برگزار می‌شود و شاهد تقدیر از دختران شاخص استان در این روز خواهیم بود.

برگزاری 14 برنامه ویژه در روز دختر

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معصومه ظهیری در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت در استان قم در سخنانی اظهار کرد: روز میلاد حضرت معصومه(س) به عنوان روز دختر شناخته و 14 برنامه ویژه در این روز در استان قم برگزار می‌شود و شاهد تقدیر از دختران شاخص استان در روز دختر خواهیم بود.

وی ادامه داد: مسابقه امام شناسی توسط مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران در استان قم و برخی از استان‌های دیگر برگزار می‌شود، همچنین شاهد اعزام خواهران مبلغ توسط جامعه الزهرا و حوزه خواهران به برخی از مراکز خواهیم بود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم افزود: جمعیت هلال احمر استان قم 30 جهیزیه برای نوعروس‌های نیازمند در دهه کرامت اهدا می‌کند و برنامه‌های ویژه ای در این دهه در بخش خواهران ادارات مختلف استان برگزار می‌شود.

ظهیری با اشاره به تلاش برای آزادی بانوان زندانی جرایم غیرعمد استان قم اظهار کرد: در دهه کرامت سعی می‌کنیم که برای آزادی این زندانیان در استان قم تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در ایام دهه کرامت علاوه بر آذین بندی باید به برنامه‌های محتوایی توجه کرد.

وحید مقدم در ادامه این جلسه با اشاره به حضور زائران در استان قم در دهه کرامت اظهار کرد: در این دهه شاهد حضور پرشور مردم از تمام نقاط کشور در استان قم خواهیم بود و این مساله موجب می‌شود که ترافیک در برخی از محورهای مواصلاتی داشته باشیم و باید برای مدیریت آن برنامه ریزی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های استان قم در مساله حمل و نقل و پارکینگ در اعیاد ملی و مذهبی کم است و پاسخگویی نیازهای روزافزون در استان نیست.

دبیر شورای ترافیک استان قم در پایان خاطرنشان کرد: در مساله اتوبوسرانی در استان شاهد توسعه‌های قابل توجه در سال‌های گذشته بودیم، اما همچنین مشکلاتی در این زمینه در استان قم وجود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه