English

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی :

تنها راه نجات کشور توجه ویژه به راهبرد اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تنها راه نجات کشور توجه ویژه به راهبرد اقتصاد مقاومتی است و قریب به ۱۰سال است که مقام معظم رهبری با تعیین راهبرد اقتصادی با هوشمندی و دور اندیشی تهدیدات دشمنان را روشنگری می کنند.

 تنها راه نجات کشور توجه ویژه به راهبرد اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز،حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در دیدار جمعی از اصناف و مسئولان اتحادیه های صنفی با وی، با اشاره به این‌که دشمن مترصد فرصت برای ضربه زدن به نظام و انقلاب است، گفت: جبهه غربی عربی استکبار از دی ماه سال گذشته با طرح ریزی اعتراضات صنفی تلاش دارد آشوب های خیابانی را در کشور به راه بیاندازد، اما ملت ایران با آگاهی و زمان شناسی در برابر این توطئه ها ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: البته مردم ولایت مدار تبریز در این برهه از تاریخ که انقلاب اسلامی وارد چهل سالگی خود می‌شود همچون گذشته با هوشمندی و بصیرت، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند.

امام جمعه مردم تبریز ابراز داشت:  شکست جنگ های نظامی و تحریم های ظالمانه دشمنان علیه ملت ایران، استکبار را بر آن داشته تا با آماج حملات ناجوانمردانه خاکریزهای فرهنگی و اقتصادی را هدف قراردهد که این توطئه ها با شروع جنگ اقتصادی وارد فاز جدیدی شده است. 

حجت الاسلام آل هاشم
 وی افزود: متاسفانه در طول این مدت با کم توجهی ها و امید بستن به امدادهای خارجی و قرارداد نافرجام برجام کار موثری در راستای مسائل اقتصادی انجام نگرفته است.

شهر تبریز از نظر سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه شهر تبریز از نظر سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت : در شرایط حساس کنونی دشمنان برای فتنه انگیزی در بین مردم و همچنین بد بین کردن آنها نسبت به مسئولان نظام تمرکز کرده اند که برای عبور از آن باید با حفظ وحدت کلمه از هرکاری که بهانه به دست فرصت طلبان میدهد پرهیز کنیم. 

وی با بیان این‌که همه ما از مشکلات اقتصادی در مضیقه هستیم، عنوان کرد:  بعد از خروج آمریکا از برجام کنترل مناسبی بر بازار سکه و ارز صورت نگرفته است و خواسته های مردم و گلایه های آنها به حق و قابل توجه است.

حجت الاسلام آل هاشم در خاتمه با بیان این‌که رسانه های معاند با حمایت استکبار و با انتشار اخبار کذب و نادرست اذهان عمومی را تشویش میکنند، تصریح کرد : دشمن بر روی بازار طلا متمرکز شده است که باید کنترل آن از سوی متولیان امر مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی