English

با حضور عکاسان زنجان وکردستان در محل گالری اردیبهشت بیجار؛

نمایشگاه گروهی عکس موبایلی « با خیش /بینه ر» برگزار می شود

به همت حوزه هنری شهرستان بیجار ، نمایشگاهی گروهی عکس موبایلی آثار هنرمندان عکاس زنجانی و کردستانی از روز شنبه از 2 تا 7 تیرماه 97 در گالری اردیبهشت حوزه هنری بیجار برپا می گردد.

نمایشگاه گروهی عکس موبایلی « با خیش /بینه ر»  برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان ازبیجار؛باحضورعکاسان زنجان وکردستان درمحل گالری اردیبهشت بیجار،نمایشگاه گروهی عکس موبایلی « با خیش /بینه ر»  برگزار می شود.

ناصرقربانپور سرپرست حوزه هنری شهرستان بیجار با اعلام این خبر گفت : در راستای تعامل وهم افزایی هنری و استفاده و بهره گیری از تجربیات هنرمندان توانمند استان کردستان و زنجان و همچنین توجه دادن جامعه به استفاده از امکانات در اختیار درخلق آثار هنری نمایشگاه عکس موبایلی از 8 هنرمند توانمند استان های زنجان وکردستان در قالب 40 تابلو از روز شنبه 2 تیرماه لغایت پایان روز پنجشنبه 7 تیر در محل گالری اردیبهشت حوزه هنری بیجار برگزار می گردد .

وی افزود: در این نمایشگاه هنرمندان پویا بیات ، حسین نظری ، مهرداد فتحی و محمد جوزی از استان زنجان و اصغر فیض الهی ، جمشید فرجوند فردا ، سامان عباسی و ساجد حق شناس از استان کردستان آثار عکاسی با موبایل خود را در معرض نمایش عمومی قرار می دهند .

قربانپور افزود : امروز با بهره گیری از تکنولوژی های روز در اختیار می توان با کمترین هزینه آثار هنری ارزشمندی را در بخش عکاسی خلق نمود و در این نمایشگاه عکاسان حرفه ای این دو استان نیز با بهره مندی از این تکنو لوژی آثار ارزشمندی را که ثبت نموده اند به معرض نمایش عمومی گذاشته اند .

سرپرست حوزه هنری شهرستان بیجار با دعوت از تمامی علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه گفت : افتتاحیه نمایشگاه با حضور صاحبان آثار شنبه 2 تیرماه ساعت 17 در محل گالری اردیبهشت واقع در خیابان شهدا ، جنب شهرداری ، حوزه هنری بیجار برگزار و در زمان برگزاری نمایشگاه همه روزه از ساعت 8 تا 14 و 17 تا 20 آماده بازدید دوستداران هنر عکاسی خواهد بود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی