English

استاندار فارس در بازدید از روند احداث مجتمع تجاری گردشگری شیراز مال تأکید کرد:

اشتغال مهمترین دغدغه امروز جامعه است/ حمایت از اشتغال زایی، رونق اقتصادی و سرمایه گذاری اولویت اصلی مدیریت ارشد استان است

استاندار فارس در بازدید از روند احداث مجتمع تجاری گردشگری شیراز مال تأکید کرد: حمایت از اشتغالزایی، رونق اقتصادی و سرمایهگذاری اولویت اصلی مدیریت ارشد استان است بنابراین دست هر کس را که بتواند زمینه اشتغال حتی تعداد اندکی از افراد را فراهم کند، به گرمی به گرمی فشرده و از اقدامات او در این زمینه حمایت می کنیم.

اشتغال مهمترین دغدغه امروز جامعه است/ حمایت از اشتغال زایی، رونق اقتصادی و سرمایه گذاری اولویت اصلی مدیریت ارشد استان است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار، سه‌شنبه در جریان بازدید از روند احداث پروژه تجاری و گردشگری شیراز مال؛ اشتغال را مهمترین دغدغه‌ کنونی جامعه دانست و گفت: حمایت از اشتغالزایی، رونق اقتصادی و سرمایهگذاری اولویت اصلی مدیریت ارشد استان است بنابراین دست هر کس را که بتواند زمینه اشتغال حتی تعداد اندکی از افراد را فراهم کند، به گرمی به گرمی فشرده و از اقدامات او در این زمینه حمایت می کنیم.

وی با یادآوری اینکه پروژه تجاری و گردشگری شیراز مال بیش از هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی مستقیم ایجاد خواهد کرد خاطرنشان ساخت: این تعداد اشتغال زایی در حالی محقق می شود که بعضی مجتمع های صنعتی با میلیاردها تومان اعتبار، تنها 400 شغل ایجاد شده یا می شوند.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به بعضی از مشکلات موجود در اجرای پروژه تجاری و گردشگری شیراز مال تأکید کرد: دستگاه های اجرایی باید با رعایت مقررات، زمینه تسریع و تسهیل کردن امور مربوط به سرمایه گذاران را در بخش خصوصی فراهم کنند.

استاندار فارس همچنین در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران به ابعاد گسترده، تجاری، خدماتی، گردشگری و ایجاد اشتغال در پروژه شیراز مال اشاره کرد و افزود: این مجتمع که بالغ بر 77 هزار متر مربع زیربنا دارد، می تواند به بخش زیادی از کلانشهر شیراز خدمات رسانی کند.

تبادار ابراز امیدواری کرد مشکلات جزئی موجود در این پروژه با همکاری شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی و همچنین همت متولیان، به زودی برطرف شده و در یک تا دو سال آینده شاهد بهره برداری از فاز های مختلف آن باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه