English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد:

نماز عید فطر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و به امامت آیت الله دستغیب اقامه می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد: نماز عید فطر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و به امامت آیت الله دستغیب تولیت این آستان مقدس اقامه می‌شود.

نماز عید فطر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و به امامت آیت الله دستغیب اقامه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، حجت‌الاسلام محمد رضایی با بیان اینکه نماز عید فطر شیراز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) و به امامت آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) اقامه می‌شود، اظهار داشت: درصورتی که عید سعید فطر توسط مقام معظم رهبری روز جمعه اعلام گردد، با برگزاری نماز عید سعید فطر؛ نماز جمعه در این هفته برگزار نخواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت نماز عید سعید فطر و تأکید بر برگزاری باشکوه این نماز، اولویت برگزاری متمرکز نماز عید سعید فطر مطرح کرد و گفت: از همه مردم شیراز و به ویژه مساجد اطراف و حاشیه حرم مطهر شاهچراغ (ع) درخواست می‌شود که برای اقامه نماز عید سعید فطر در این حرم مطهر حضور یابند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس همچنین با بیان اینکه برای اقامه نماز عید فطر به صورت متمرکز باید تمهیدات لازم مانند ظرفیت مکانی، وسیله ایاب و ذهاب و غیره اندیشیده شود، خاطرنشان ساخت: در شهرستان‌های فارس نیز نماز عید سعید فطر به امامت، امام جمعه آن شهرستان ها برگزار می‌گردد.

رضایی ادامه داد: براساس آمار، نماز عید فطر در سال گذشته در 360 حسینیه و مسجد شیراز برگزار شد و حدود 300 هزار نفر در این مراسم شرکت کرده بودند.

وی با اشاره به تأکید نماینده ولی فقیه در استان فارس بر برگزاری نماز عید سعید فطر در یک مکان واحد، اظهارداشت: متمرکز برگزار کردن این نماز و حضور پرشور مردم  در یک مکان؛ علاوه بر معنویت بیشتر و رعایت اصل نماز جماعت، عمل به فرمایش نماینده ولی فقیه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه