English

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان تاکد کرد؛

لزوم توجه جدی به آسیب‌های ناشی از فضای مجازی

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان بر لزوم توجه جدی به آسیب‌های ناشی از فضای مجازی تأکید و خاطر نشان کرد: علی‌رغم کارکردهای مثبت فضای مجازی، مخاطره‌هایی وجود دارد که باید تلاش کنیم آن را کاهش دهیم.

لزوم توجه جدی به آسیب‌های ناشی از فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مونا ابروفراخ در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان افزود: به منظور بهره‌گیری از اوقات فراغت دانش آموزان باید با نگاهی نوآورانه فرزندانما‌ن را به مسیری صحیح و آموزنده هدایت کنیم.

وی بر لزوم توجه جدی به آسیب‌های ناشی از فضای مجازی تأکید و خاطر نشان کرد: علی‌رغم کارکردهای مثبت فضای مجازی، مخاطره‌هایی وجود دارد که باید تلاش کنیم آن را کاهش دهیم.

ضرورت تمرکز بیشتر بر سکونتگاه‌های غیررسمی و بخش‌های حاشیه‌نشین و روستاها

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بر ضرورت تمرکز بیشتر بر سکونتگاه‌های غیررسمی و بخش‌های حاشیه‌نشین و روستاها تأکید کرد و اظهار داشت: ایجاد فضاهای امن برای نوجوانان و جوانان در اوقات فراغت بسیار ضروری است.

ابروفراخ گفت: باتوجه به تأکید استاندار گیلان درخصوص بهره‌مندی از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد تمامی دستگاه‌های اجرایی باید همکاری و تعامل لازم را بکار گیرند.

وی به فرصت‌های موجود در مسکن مهر رشت باتوجه حجم جمعیتی بالای این شهرک اشاره و خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی مدون و کارهای فرهنگی بویژه تأسیس پایگاه‌های اجتماعی می‌توانیم از آسیب‌های موجود بکاهیم.

در این جلسه تعدادی از دستگاه‌های اجرایی به ارائه برنامه‌‌‌های پیش‌بینی شده برای اوقات فراغت ایام تابستان پراختند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه