English

در اقدامی تامل برانگیز؛

مدیران ورزش لرستان پازل هتک حرمت بانوی ورزشکار را تکمیل کردند/لزوم ورود استاندار به پرونده فاطمه رشیدی

فاطمه رشیدی ورزشکار لرستانی تیم ملی جودو جمهوری اسلامی ایران که برای حل مشکلات پیش آمده به اداره کل ورزش و جوانان رفته بود، از سوی معاون ورزش این اداره کل مورد بی‌مهری قرار گرفت.

مدیران ورزش لرستان پازل هتک حرمت بانوی ورزشکار را تکمیل کردند/لزوم ورود استاندار به پرونده فاطمه رشیدی

فاطمه رشیدی ورزشکار لرستانی تیم ملی جودو جمهوری اسلامی ایران در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج در لرستان، اظهار داشت: در پی برخورد ناشایست دبیر فدراسیون جودو و کوراش کشور با بنده، 8 صبح امروز به دعوت مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به این اداره کل مراجعه کردم که در کمال تعجب با خلف وعده علی یاور عزیزپور مواجه و نتوانستم وی را ملاقات کنم.

جزئیات ماجرای را در اینجا بخوانید

رشیدی، ادامه داد: پس از آن بود که مسوول دفتر مدیرکل ورزش و جوانان من را به دفتر معاونت ورزشی راهنمایی کرد تا به دیدار علی کریمی بروم اما وی در لحظه ورود کنترل خود را از دست داد و با من برخورد تندی صورت داد.

این بانوی ورزشکار، افزود: کریمی با برخورد دور از اخلاق مدیریتی و ورزشی رو به من کرد و گفت «من شما را نمی‌شناسم و برای اولین بار است شما را می‌بینم. چرا با حاشیه‌سازی وجنجال در صدد جوسازی علیه ورزش استان هستید».

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان لرستان قهرمان ملی را نمی‌شناسد

عضو تیم ملی جودو بانوان جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: من که از سخنان معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان شوکه شده بودم متذکر شدم که چرا برای قهرمانان ملی حرمتی قائل نیستید. چه معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانانی هستید که قهرمان لرستانی تیم ملی را نمی‌شناسید ؟!

ندامت‌نامه‌ پیشنهادی کریمی را امضا نکردم

وی، گفت: در ادامه بحث‌ها، کریمی از من خواست تا با امضای ندامت‌نامه، از مسوولین فدراسیون جودو و اداره کل ورزش و جوانان لرستان بابت اشتباه نکرده عذرخواهی کنم که با پاسخ منفی من مواجه شد. پس از آن بود که تهدید کرد « یا ندامت‌نامه را امضا می‌کنی و یا ورزش را برای همیشه کنار می‌گذاری و به خانه‌داری می‌پردازی» !!!

این بانوی ورزشکار، تاکید کرد: از خانم مریم ولی بهاروند نایب رئیس هیات جودو گلایه‌ای ندارم اما انتظار حمایت بیشتری داشته و امیدوارم بودم در این شرایط سخت یاریگر من باشد. من چندین مرتبه درخواست کتبی برای ملاقات با رئیس فدراسیون تقدیم کردم اما هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفت، لذا اینکه می‌گویند بدون هماهنگی به فدراسیون رفته‌ام کذب محض است.

جزئیات ورود مجمع نمایندگان لرستان به موضوع را در اینجا بخوانید

این اتفاق در حالی صورت گرفت که در پی برخورد غیر اخلاقی و غیر دینی امیرحسین سیاحی دبیر فدراسیون جودو و کوراش جمهوری اسلامی ایران با فاطمه رشیدی، انتظار می‌رفت تا مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان لرستان این نماینده شایسته بانوان لرستان در تیم ملی جودو کشورمان حمایت ویژه کنند، غافل از اینکه علی یاور عزیزپور و علی کریمی نیز با دبیر فدراسیون جودو هم‌صدا شدند تا پازل هتک حرمت بانوی ورزشکار لرستانی تکمیل شود.

سید موسی خادمی

استاندار لرستان و اعضای مجمع نمایندگان استان از خانه‌نشینی فاطمه رشیدی جلوگیری کنند

خبرگزاری موج لرستان در راستای احقاق حقوق حقه بانوی ورزشکار لرستانی عضو تیم ملی جودو جمهوری اسلامی ایران، علیرغم مذاکره با رئیس مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری موضوع، از دکتر سید موسی خادمی استاندار محترم لرستان می‌خواهد تا به پرونده مفتوحه فاطمه رشیدی ورود کرده و از خانه‌نشینی این بانوی جوان ورزشکار جلوگیری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی