English

در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد لرستان صورت گرفت:

یک بانوی زندانی خرم‌آبادی با مساعدت خیّرین و استاندار لرستان آزاد شد + جزئیات

در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خرم‌آباد، به دعوت مجری برنامه و حمایت مالی جمعی از حاضرین و استاندار لرستان، بدهی خانم «ز.د» که به دلیل صدور چک در زندان به‌سر می‌برد تامین شد.

یک بانوی زندانی خرم‌آبادی با مساعدت خیّرین و استاندار لرستان آزاد شد + جزئیات

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان لرستان که با حضور آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، سید موسی خادمی استاندار لرستان، دکتر کشانی نماینده ستاد دیه کشور، جعفر بدری رئیس کل دادگستری لرستان، سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد، حبیب الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، حسین سلاحورزی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و جمعی از خیّرین لرستانی در هتل حامی خرم‌آباد برگزار شد، استاندار لرستان و جمعی از حاضرین در مراسم، با تامین بدهی مالی خانم «ز.د» که به دلیل صدور چک بلامحل در زندان به‌سر می‌برد، موافقت کردند.

بر اساس این گزارش، پس از آنکه مریم رشیدی مجد، مجری برنامه و از گویندگان و مجریان باسابقه صدا و سیمای مرکز لرستان، از محبوس بودن یک بانوی خرم‌آبادی به دلیل صدور چک بلامحل خبر داد، استاندار لرستان و جمعی از حاضرین با پرداخت بدهی 400 میلیون خانم «ز.د» موافقت کردند.

مریم رشیدی

رشیدی مجد چه گفت ؟

رشیدی مجد در تشریح ماجرای زندانی موصوف چنین گفت: همسر خانم «ز.د» به دلایلی زندانی است و وی مجبور می‌شود جهت تامین امورات زندگی خود و دو فرزند دختر نوجوانش اقدام به صدور چک نماید اما با عدم وصول چک‌های صادره، طلبکاران با تقدیم شکوائیه به محکمه، حکم حبس «ز.د» را نیز اخذ می‌کنند.

این مجری باسابقه صدا و سیمای مرکز لرستان، خطاب به حاضرین گفت: پس از زندانی شدن «ز.د» شرایط زندگی دو دختر نوجوان سخت می‌شود تا اینکه موضوع از طریق یکی از دلسوزان به اطلاع من رسید. حال از شما مسوولین و خیرین لرستانی می‌خواهم به خاطر رضایت خداوند متعال و خشنودی این دو دختر نوجوان، با پرداخت 400 میلیون ریال از مجموع 1 میلیارد ریال بدهی موصوف، مقدمات آزادی مادر دربند این دو نوجوان خرم‌آبادی را فراهم آورید.

گلریزان آزادی زندانیان لرستان

بدهی «ز.د» پرداخت شد

پس از این اعلام بود که سید موسی خادمی استاندار لرستان، طاهره احمدی و نصرت‌اله جهانی چگنی از خیّرین لرستانی و امین ساکی مدیرعامل خانه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان لرستان با تقدیم مبالغی، بدهی این بانوی زندانی را پرداخت کردند تا پس از طی مراحل قانونی از زندان آزاد شود.

خبر آزادی مادر، به فرزندان اعلام شد

در ادامه، مریم رشیدی مجد مجری برنامه در تماس تلفنی با فرزندان این بانوی زندانی، خبر تامین بدهی مالی «ز.د» را به آنان اطلاع داد که شنیدن واکنش‌ سرشار از خوشحالی این دو دختر نوجوان، فضایی احساسی را در سالن برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد لرستان به‌وجود آورد.

لزوم نگاه ویژه خیّرین لرستانی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

خبرگزاری موج، این اقدام شایسته را ارج نهاده و از خیّرین لرستان می‌خواهد، نگاه ویژه‌ای به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد داشته باشند زیرا هستند پدران و مادران و کودکانی لرستانی که، به دلیل مشکلات مالی و معیشتی دچار بحران شده و به خاطر وقوع جرائم غیر عمد، در زندان به‌سر می‌برند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه