English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان:

عابران پیاده و موتورسیکلت سواران بیشترین افراد درگیر با تصادفات در گیلان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: عابران پیاده و موتورسیکلت سواران قانون گریز بیشترین افراد درگیر با تصادفات هستند.

عابران پیاده و موتورسیکلت سواران بیشترین افراد درگیر با تصادفات در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: بر اثر بر خورد یک دستگاه خودرو پراید با عابر پیاده در بخش لشت نشاء و تصادف خودرو پراید 111 با موتورسیکلت در شهرستان بندر انزلی، عابر پیاده 75 ساله و راکب موتورسیکلت 85 ساله جان خود را از دست دادند.

این مقام انتظامی عابران پیاده و موتورسیکلت سواران قانون گریز را بیشترین افراد درگیر با تصادفات در کلیه شهرستان های استان گیلان برشمرد، و افزود: عدم توجه کافی به جلو از سوی رانندگان که ناشی از عجله و شتاب بی مورد است، بیشترین علت بروز چنین حوادث رانندگی است.

سرهنگ محمدی عکس العمل ضعیف جسمانی افراد کهنسالی را که در سطح معابر تردد دارند، یکی از دلایل بروز چنین تصادفاتی دانست، و خاطر نشان کرد: استفاده از کلاه ایمنی و پروانه مجاز و صلاحیت لازم زمینه‌ساز استفاده صحیح از موتورسیکلت است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در پایان ضمن اشاره بر ماده 180 آئین نامه راهنمایی و رانندگی تاکید کرد: برابر این ماده قانونی رانندگان وسایل نقلیه باید کاملا به راه توجه کرده و از تمرکز لازم حین رانندگی برخوردار باشند تا شاهد چنین حوادثی در آینده نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی