English

سرمربی تیم امید باشگاه سپیدرود رشت انتخاب شد

با حکمی از سوی مالک باشگاه سپیدرود، ساسان صادقی سرمربی موفق فصل گذشته جوانان سپیدرود، به سمت سرمربی تیم امید باشگاه سپیدرود رشت انتخاب شد.

سرمربی تیم امید باشگاه سپیدرود رشت انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلانو به نقل از سایت باشگاه سپید رود، با حکمی از سوی جواد تن زاده مالک باشگاه سپیدرود، ساسان صادقی سرمربی موفق فصل گذشته جوانان سپیدرود، به سمت سرمربی تیم امید باشگاه سپیدرود رشت انتخاب شد.

در این احکام علاوه بر سرمربیگری ساسان صادقی، دستیاران وی نیز مشخص شدند که سید محمد سید زاده، شهاب میر مشتاق به عنوان کمک و شاهین رضا زاده به سمت مربی دروازبانان انتخاب شدند.

در اطلاعیه باشگاه سپیدرود تاکید شده است که تصمیم گیری بر شروع تمرینات با بازیکنان می بایست با اجازه و هماهنگی های لازم با مدیران باشگاه و کادر فنی جدید صورت گیرد و تمرینات تیم امید از ساعت ۱۴ مورخ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷در زمین پارک شهر رشت زیر نظر کادر فنی اعلام شده آغاز خواهد شد.

همچنین زمان بندی استعدایابی متعاقباْ اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است صادقی در فصل گذشته توانست دو بازیکن از تیم جوانان سپیدرود را در اختیار تیم بزرگسالان قرار دهد که جواد آقایی پور در زمان سرمربیگری علی نظرمحمدی در مسابقه های حساسی همچون بازی با تراکتورسازی و پرسپولیس به میدان برود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه