English

مدیرعامل باشگاه سپیدرود:

سپیدرود رشت هواداران متعصبی دارد/هواداران باشگاه، به عنوان بخشی از ساختار اداری باشگاه هستند

مدیرعامل باشگاه سپیدرود گفت: سپیدرود رشت از جمله باشگاه های فوتبال ایران است که هواداران متعصبی دارد.

سپیدرود رشت هواداران متعصبی دارد/هواداران باشگاه، به عنوان بخشی از ساختار اداری باشگاه هستند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان و به نقل از سایت باشگاه سپیدرود رشت، محمد رفیعی مدیرعامل باشگاه سپیدرود، در ارتباط با وضعیت هواداری، کانون هواداران باشگاه سپیدرود و دورنمای باشگاه گفت: یکی از اصول مسلم در هواداری تیم های ورزش فوتبال، حمایت از تیم های بومی ولو فقیر و بی ستاره است.

وی افزود: هواداران تیم های ورزشی همواره بر هویت ورزشی بومی خود تاکید می نمایند و حمایت آنان، ریشه در هویت و باورهای هواداران همان منطقه دارد. این هویت ورزشی به سایر زیر مجموعه های جامعه و اصول زندگی اجتماعی تعمیم می بابد.

رفیعی گفت: سپیدرود رشت از جمله باشگاه های فوتبال ایران است که هواداران متعصبی دارد.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود ادامه داد: سپیدرود در طول نیم قرن فعالیت خود در سطوح مختلف فوتبال ایران، دارای هواداران عاشق و دلباخته ای است که نسبت به این تیم هم تعصب و هم حساسیت فوق العاده ای دارند.

حضور سپیدرود در لیگ برتر، نظام هواداری این تیم را منسجم تر نموده است

وی گفت: مرحله ای که سپیدرود از نظر تثبیت جایگاه هواداری در آن قرار گرفته، به ویژه با صعود به لیگ برتر رضایت بخش است و البته حضور سپیدرود در لیگ برتر، نظام هواداری این تیم را منسجم تر نموده است.

رفیعی افزود: سپیدرود هنوز در آغاز راه است و روندی که برای تثبیت شخصیت تیمی اجرا می شود، ضروری است و نیز به زمان به نسبت طولانی تری نیازمند است تا سپیدرود به جایگاه واقعی خود دست یابد؛ زمانی که سپاهان به خوبی آن را طی کرد و اکنون به یک تیمی با شخصیت تبدیل شده است.

عدم سازماندهی هواداران در مسابقات داخلی متضرر شدیم

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با بیان اینکه ما در عدم سازماندهی هواداران در مسابقات داخلی متضرر شدیم گفت:  تیم جریمه شد و اینک این نیاز وجود دارد که هواداران باشگاه سپیدرود همان گونه که عشق و علاقه خود را در طول نیم قرن اخیر، حفظ کرده اند جایگاه هواداری خود را با سازماندهی مناسب و در قالب تشکل های مردمی و حضور در ورزشگاه با متانت و صبر تثبیت کنند و با بهره گیری از این سرمایه اجتماعی عظیم مردمی، جایگاه شخصیت تیمی سپیدرود مستحکم تر شود.

رفیعی خاطر نشان کرد: ما با یک هدف گذاری منطقی تصمیم داریم در سطح فوتبال ایران هم چنان بدرخشیم و بازگشت غرورانگیزی داشته باشیم و طی این مسیر علاوه بر سرمایه گذاری فنی و ارتقا ساختار اداری و اجرایی و لجستیکی باشگاه، مستلزم ایجاد نظام سازمان یافته هواداری است و انتظار داریم با همراهی و همکاری جامعه هواداری سپیدرود این هدف محقق شود.

جامعه هواداری باید از باشگاه و سیاست ها و برنامه های باشگاه حمایت کند

وی با اشاره به اینکه جامعه هواداری باید از باشگاه و سیاست ها و برنامه های باشگاه حمایت کند نه این که از دست هایی که هدف آنها تضعیف باشگاه است حمایت کنندادامه داد:  این چند گانگی نظام هواداری هم به هواداران هم به باشگاه و هم تیم آسیب وارد می کند.

رفیعی گفت: استراتژی ما این است که به این چند گانگی ها پایان دهیم به همین دلیل انتظار داریم که بزودی آیین نامه کانون هواداران نوشته شود و پس از تبادل نظر با دوستان نسبت به برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره کانون اقدام کنیم تا از پراکندگی های موجود پیش گیری کنیم.

سپیدرود رشت

وی افزود: ما کانون هواداران سپیدرود رشت را با اهدافی چون اطلاع رسانی در باره اهداف، سیاست ها و برنامه های باشگاه، توسعه فرهنگ هواداری سپیدرود، ارتقاء سطح آگاهی هواداران سپیدرود، تقویت ارتباط عاطفی هواداران با باشگاه، حمایت و پشتیبانی از منافع مادی و معنوی باشگاه تشکیل می دهیم و بدیهی است افرادی که به این اهداف وفادارند به تشکیلات هوادری سپیدرود جذب می شوند.

برای کانون هواداران باشگاه سپیدرود وظایفی تعریف کرده ایم

 مدیرعامل باشگاه سپیدرود یادآور شد: برای کانون هواداران باشگاه سپیدرود وظایفی تعریف کرده ایم و این وظایف شامل سازماندهی طرفداران در چارچوب سیاست ها و برنامه های باشگاه، همکاری با باشگاه جهت تدوین نظام نامه هواداری، همکاری با تشگل های هواداری در چارچوب سیاست های باشگاه، ایجاد ارتباط دو سویه با هواداران سپیدرود و اخذ پیشنهادات، انتقادات و شکایات آنان و انعکاس آن به باشگاه، همکاری با باشگاه در جهت اجرای برنامه های مرتبط با جامعه هواداری نظیر توزیع کارت هواداری، فروش بلیط و مراسمات و … همکاری با نهادهای انتظامی و هیئت فوتبال و عوامل برگزاری مسابقات، توزیع اقلام مورد نیاز نظیر پرچم، بنر، کلاه و شیپور و … در بین هواداران، مدیریت سکوها و ساماندهی لیدرها و کنترل شعارها و فعالیت های هواداران در فضای ورزشگاه ها، مدیریت هواداران و کنترل هیجانات و احساسات آنان بعد از شکست ها و … خواهد بود.

هواداران باشگاه، به عنوان بخشی از ساختار اداری باشگاه است

 رفیعی تصریح کرد: اعضای کانون هواداران سپیدرود بین ۵ یا ۷ نفر بوده که از بین هواداران خوش سابقه، معتبر و معتمد انتخاب و با حکم مدیرعامل باشگاه به مدت ۲ سال به این سمت منصوب می شوند. انتخاب رییس کانون هم با رای اکثریت اعضا، انجام می شود. درصورت ارتکاب تخلفاتی از سوی اعضای کانون، کمیته انضباطی باشگاه به این تخلفات رسیدگی می کند. هواداران باشگاه، به عنوان بخشی از ساختار اداری باشگاه، موظف به رعایت مقررات و قوانین و منشور اخلاقی باشگاه می باشند.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود در پایان گفت:  بدیهی است با تشکیل کانون هواداری امیدوارم که این تشتت و پراکندگی مدیریت شود و از همه هواداران می خواهم به تحقق این امر کمک کنید. باشگاه از هواداران حمایت مستقیم خواهد داشت و اجازه نخواهیم داد که از ظرفیت جامعه هواداری سوء استفاده انجام پذیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه