English

دعوت فرماندار شفت از مردم برای حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

فرماندار شفت در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای از مردم همیشه در صحنه این شهرستان دعوت نمود تا در راهپیمایی روز جمعه حضوری گسترده داشته باشند.

دعوت فرماندار شفت از مردم برای حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمدرضا محسنی فرماندار شفت در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدامات نژادپرستانه رژیم غاصب صهیونیستی از مردم همیشه در صحنه این شهرستان دعوت نمود تا در راهپیمایی روز جمعه حضوری گسترده داشته باشند.

در این پیام آمده است: روز جهانی قدس روز  اتحاد و همنوایی آزادی خواهان و روز  محکومیت اقدامات نژاد پرستانه رژیم غاصب  صهیونیستی است که ابتدایی ترین اصول انسانیت را زیر پا نهاده و همواره بر دامنه جنایات خویش می افزاید و در این میان داعیه داران دموکراسی و حقوق بشر در برابر این حجم انبوه از توحش و کینه توزی سکوتی معنا دار پیشه نموده اند.

امروز استکبار جهانی تمام امکانات خود را برای به راه انداختن تفرقه و جنگ های مذهبی در کشورهای اسلامی متمرکز نموده تا بستر تجاوزگری های سازمان یافته در فلسطین بیش از پیش برای رژیم کودک کش صهیونیستی مهیا گردد  و روز قدس این یادگار جاودانه بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) فرصت مغتنمی است تا مسلمین جهان بار دیگر دست اتحاد در دست هم نهاده و فریاد ظلم ستیزی سر دهند.

روز قدس

اینجانب ضمن محکوم کردن اقدامات نژادپرستانه رژیم غاصب صهیونیستی از مردم همیشه در صحنه این شهرستان دعوت می نمایم تا در راهپیمایی روز جمعه حضوری گسترده داشته باشند تا بذر امید در دل مردم رنج دیده ی فلسطین سبز و زنده نگاه داشته شود.

محمدرضا محسنی

فرماندار شهرستان شفت

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی