English

امام جمعه کازرون تأکید کرد:

ما با توسعه قائمیه مخالف نیستیم

امام جمعه کازرون تأکید کرد: هرکجا برای پیشرفت و توسعه قائمیه به کمک ما نیاز بوده، کمک کردیم؛ اگر بگویند امام جمعه با توسعه کازرون مخالف است، بی انصافی کردند.

ما با توسعه قائمیه مخالف نیستیم

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، حجت‌الاسلام محمدخرسند در ضیافت اُخوت و وحدت شهرستان کازرون که با حضور ائمه جمعه قائمیه و کُنارتخته و فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای این شهرستان برگزار شد گفت: هرکجا برای پیشرفت و توسعه قائمیه به کمک ما نیاز بوده، کمک کردیم؛ اگر بگویند امام جمعه با توسعه قائمیه مخالف است، بی انصافی کردند کما اینکه با پیگیری های صورت گرفته تا کنون، شبکه بهداشت، حوزه علمیه و دادگستری در قائمیه مستقل شده است.

ما با توسعه قائمیه مخالف نیستیم

وی افزود:  نباید به گونه ای برخورد نکنیم که بعدها به چهره یکدیگر هم نتوانیم نگاه کنیم و همچنین نباید اجازه دهیم علیه هم شعار داده شود، چرا که دشمن چشم انتظار همین شعار هاست و تمام قط منتظر است تا بهانه ای برای اختلاف افکنی فراهم شود تا بتواند ایران را به کشوری نا امن تبدیل کند.

امام‌جمعه کازرون تأکید کرد: نخبگان، علماء و مؤثرین فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ای باید مراقب حرف‌ها و موضع‌‌گیری‌های خود بوده و وحدت و اخوت را در سطح شهرستان کازرون حفظ کنند. 

خرسند ادامه داد: موضع‌گیری‌ها و کینه‌های شخصی وقتی به کوچه و خیابان کشیده شود؛ نه من و نه دیگر کسی توان جمع کردن آن را ندارد.

نباید با ایجاد اختلاف و بدبینی برای نظام مسئله درست کنیم

امام‌جمعه قائمیه نیز در این ضیافت با اشاره به حوادث اخیر کازرون اظهار داشت: باید از اختلاف و بدبینی و تفرقه بپرهیزیم تا بتوانیم در کنار یکدیگر پیشرفت کنیم.

نباید با ایجاد اختلاف و بدبینی برای نظام مسئله درست کنیم

 

حجت‌الاسلام حسین انصاری با تأکید بر اینکه اولویت اصلی ما حفظ وحدت و انسجام در مسیر تعالی انقلاب و نظام است، گفت: نباید با ایجاد اختلاف و بدبینی، برای نظام مسئله درست کنیم؛ بلکه همه با هم باید تلاش کنیم تا انقلاب را به هدف اصلی و سرمنزل مقصود برسانیم.

وی با اشاره به موضوع تقسیمات کشوری در شهرستان کازرون گفت: کازرون و قائمیه در کنار هم بوده‌ و با هم پیشرفت خواهند کرد.

امام جمعه قائمیه ادامه داد: با توجه به شرایط خاص و مشکلات موجود در چنارشاهیجان و کوهمره، باید با حفظ وحدت و با کمک مردم انقلابی و مؤمن کازرون، برای ارتقاء این دوبخش تلاش مضاعف صورت پذیرد.

مردم شهرستان کازرون خواهان شهرستانی آرام هستند

امام‌جمعه کنارتخته نیز در سخنانی با بیان اینکه مقامات ارشد آمریکایی با صراحت از تغییر نظام در ایران سخن می‌گویند اظهار داشت: با حفظ وحدت و همدلی در شهرستان، راه سوء‌استفاده دشمن را خواهیم بست.

مردم شهرستان کازرون خواهان شهرستانی آرام هستند

حجت‌الاسلام یوسف جعفری گفت: مردم شهرستان کازرون خواهان شهرستانی آرام هستند و دشمنان با سوءاستفاده از مشکلات، درصدد اختلاف انداختن بین مردم هستند.

وی ادامه داد: با اتحاد و همدلی، توطئه دشمن را خنثی کرده تا به سرنوشت کشورهای همسایه دچار نشویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه