English

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد

حضور ۲۱۵ مبلغ در بقاع متبرکه استان اصفهان همزمان با ماه مبارک رمضان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در ماه مبارک رمضان 215 مبلغ بومی و اعزامی از شهر مقدس قم در 207 بقعه متبرکه و امامزاده عظیم الشان استان در اجرای طرح ضیافت حضور دارند.

حضور 215 مبلغ در بقاع متبرکه استان اصفهان  همزمان با ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری با اشاره به حضور 215 مبلغ در بقاع متبرکه استان اصفهان گفت: در ماه مبارک رمضان 215 مبلغ بومی و اعزامی از شهر مقدس قم در 207 بقعه متبرکه و امامزاده عظیم الشان استان در اجرای طرح ضیافت حضور دارند.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای طرح ضیافت الهی از 215 مبلغ بومی و اعزامی از شهر مقدس قم برای اجرای طرح ضیافت الهی در 207 بقعه متبرکه و امامزاده عظیم الشان استان اصفهان استفاده می شود.

ماه مبارک رمضان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: دوره های سبک زندگی اسلامی نیز در ماه مبارک رمضان با هدف ارتقاء مهارت های زندگی با محوریت موضوعات مهارت های فردی، فرزند پروری، ازدواج و همسرداری با استفاده از مربیان مجرب در جوار حرم مطهر امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان، امامزاده محسن(ع) اصفهان، مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان و امامزاده میر احمد(ع) کاشان در حال برگزاری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه