English

برگزاری شورای پدافند غیرعامل به‌منظور مقابله با عرضه قارچ‌های سمی در سرپل ذهاب

در جلسه پیرو تصمیمات استانی و برحسب مصوبات مطروحه مابین اعضای شورای پدافند غیرعامل، برنامه‌ها و اقدامات مقتضی ادارات در راستای پایش و مقابله باعرضه و فروش قارچ‌های سمی در سرپل ذهاب ترسیم گردید.

برگزاری شورای پدافند غیرعامل به‌منظور مقابله با عرضه قارچ‌های سمی در سرپل ذهاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در شورای پدافند غیرعامل به‌منظور مقابله باعرضه قارچ‌های سمی در سرپل ذهاب مقرر شد بهداشت و درمان، منابع طبیعی، محیط‌زیست، جهاد کشاورزی و...ضمن تدوین بسته‌های آموزشی با همکاری بخشداری‌ها و دهیاران نسبت به اطلاع‌رسانی رویش قارچ‌های سمی در نقاط پرخطر اقدام کنند.

گفتنی است که در این جلسه کرمی معاون فرماندار با تشریح مخاطرات عرضه قارچ‌های سمی و عوارض و آسیب‌های منجر به فوت مصرف‌کنندگان بر لزوم اطلاع‌رسانی فراگیر و اعمال نظارت دستگاه‌های اجرایی و بهداشتی سطح شهرستان تأکید نمود و پیرو تصمیمات استانی و برحسب مصوبات مطروحه مابین اعضای شورای پدافند غیرعامل، برنامه‌ها و اقدامات مقتضی ادارات در راستای پایش و مقابله باعرضه و فروش قارچ‌های سمی ترسیم گردید.

همچنین مقرر شد جهت تنویر و اطلاع‌رسانی میان اقشار و لایه‌های مختلف مردم، در تریبون‌های دستگاه‌های فرهنگی به‌ویژه سخنان ائمه جمعه و جماعات به مناسبت‌های پیش رو مواردی را در این مقوله تذکر نمایند و شهرداری با مباشرت اجراییات نسبت به کنترل بازار و برچیدن قارچ‌های سمی و مشکوک اقدامات لازم را به عمل آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه